Mulan
Well-known member
Poepen en afbollen als ik me efkes in 6 inleef?Wat is P&A?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poepen en afbollen als ik me efkes in 6 inleef?Wat is P&A?
Geen Pinten en Aperitieven?Penis & Anus tiens
Waarom? Gij zijt blank dus blanke smiley, hij is bruin dus bruine smiley, all good toch?
Daar zou ik me niet aan wagen. Je hebt daar een speciaal soort verderfelijk brein voor nodig anders kan het heel fout gaan.als ik me efkes in 6 inleef?
Tis ook maar rap binnenwippen en snel afbollen hoor, ware 6-stijl!Daar zou ik me niet aan wagen. Je hebt daar een speciaal soort verderfelijk brein voor nodig anders kan het heel fout gaan.

Dat zijn die misstappen, é…
Dus een gele smiley refereert naar een witte huidskleur? Leven we dan in Springfield?Waarom? Gij zijt blank dus blanke smiley, hij is bruin dus bruine smiley, all good toch?
Zijn de Simpsons dan allemaal Aziaten volgens u?Dus een gele smiley refereert naar een witte huidskleur? Leven we dan in Springfield?
.Hebben ze in het begin van de emoji niet gewoon verder gewerkt op de ‘klassieke’ smiley die geel is?Zijn de Simpsons dan allemaal Aziaten volgens u?
Aziaten zijn trouwens niet echt geel imo.
Hebben ze in het begin van de emoji niet gewoon verder gewerkt op de ‘klassieke’ smiley die geel is?
En de eerste op school die dan eentje had die knipoogde of zijn tong uitstak, meteen de ster van de school.de newbeat pins waren ook geel in den tijd.
Nee in Zwam zit de onderbuik.Hier in slowchat zit de onderbuik en mag je wel pertinente opmerkingen maken.
Ik identificeer mij hier mee!Nee in Zwam zit de onderbuik.
Dit is gewoon een wannabe zwam groep voor outcasts die niet creatief en gevat genoeg zijn voor erbij te horen en tegelijk ook niet intelligent genoeg zijn om in P&A rond te spoken.
En ook mensen die hun nickname nooit meer zullen terugzien. Ja, de nobodies eigenlijk.

Eh ik ken er genoeg die van het nieuwste model iphone zo nat worden dat ze van hun stoel glibberen.En de eerste op school die dan eentje had die knipoogde of zijn tong uitstak, meteen de ster van de school.
Eigenlijk jammer dat er op onze leeftijd zo geen rages meer zijn, ik zou nog wel zo een plastiek tutter van indertijd dragen.
One of us. One of us. One of us.Ik identificeer mij hier mee!![]()
Een airfryer dat is geen rage, dat is een gehele lifestyle choice. Sommigen gaan BDSM, anderen air fryen.Eh ik ken er genoeg die van het nieuwste model iphone zo nat worden dat ze van hun stoel glibberen.
Of die de nieuwste mode moeten volgen. Of pronkend hun nieuwe auto (full option natuurlijk) bij de familie gaan ‘tonen’.
Of de meest innovatieve airfryer uit de buurt hebben en er niet over willen ophouden…
Die ‘rages’ zijn er absoluut wel. Mensen kopen ze bewust. Maar verdoezelen het onder ‘nuttig’ of ‘nodig’ keywords.
It’s not a phase mom.Een airfryer dat is geen rage, dat is een gehele lifestyle choice. Sommigen gaan BDSM, anderen air fryen.
Your father and I are very disappointed. We are a frietvet family. You are saying your mother got diabetes for nothing? Go tie yourself up, I’ll be in to paddle you in a minute.It’s not a phase mom.
I will always eat frieten from menne airfryer from now on.