DiffieHM
Well-known member
Ik hoor het je graag zeggen! Krijg ik dan ook een tweede kans om mijn naam terug te krijgen?Maar verdient iedereen en tweede kans

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoor het je graag zeggen! Krijg ik dan ook een tweede kans om mijn naam terug te krijgen?Maar verdient iedereen en tweede kans

Nadat je je kenmerkende foto ook al hebt verwijderd, vind ik eigenlijk niet dat je dat verdient.Ik hoor het je graag zeggen! Krijg ik dan ook een tweede kans om mijn naam terug te krijgen?![]()

DiffieHM is zo 9livesNadat je je kenmerkende foto ook al hebt verwijderd, vind ik eigenlijk niet dat je dat verdient.![]()

Nee, Diffie is vooral DiffieDeHerderspup!DiffieHM is zo 9lives![]()
Dat doet me er aan denken dat mijn kenmerkende avatar al keilang niet meer actief is.Nadat je je kenmerkende foto ook al hebt verwijderd, vind ik eigenlijk niet dat je dat verdient.![]()
Voor de niet-kenners:Weetewa ze zeggen in Italië? Ti Amo.
Weetewa ze zeggen in Ledeberg? Kust mijn kloten.
Ik ben nog steeds een Herder, maar tis een Australische nu. Zo een cutiepieNee, Diffie is vooral DiffieDeHerderspup!

Groeten terug aan Jos!
Strontveugel!
De nieuwe van Ostaijen ga je niet worden.Daar zijt hij op zijn stok
De kippen doen toktok
scharrelen door het mos
Goedkeurende blik van Jos

Die begint goed vet te worden. Zal lekker zijn.
Maar de belangrijkste vraag blijft toch nog:
Je bent niet de eerste die dat gezegd heeftDe nieuwe van Ostaijen ga je niet worden.![]()

Maar de belangrijkste vraag blijft toch nog:
Hoe gaan we het onvermijdelijk nageslacht noemen? Kuif of Dip?
Kan Jos de debiele duif mijn 4 mongole kippen komen opvoeden?
.Kan Jos de debiele duif mijn 4 mongole kippen komen opvoeden?
Beestjes hebben 200m^2 ofzo, maar blijven enkel in hun kot zitten. Als ik ze buiten forceer, blijven ze de hele dag op 1m^2 draaien. Eten ligt 2m verder, maar how maar, dat lijkt wel een onoverbrugbare afstand.
Dit doet me denken aan mijn kalkoenen vroeger. Die moest ik dagelijks hun kop in de eetbak duwen of ze verhongerden omdat ze het zelf niet konden vinden.Kan Jos de debiele duif mijn 4 mongole kippen komen opvoeden?
Beestjes hebben 200m^2 ofzo, maar blijven enkel in hun kot zitten. Als ik ze buiten forceer, blijven ze de hele dag op 1m^2 draaien. Eten ligt 2m verder, maar how maar, dat lijkt wel een onoverbrugbare afstand.
Dit doet me denken aan mijn kalkoenen vroeger. Die moest ik dagelijks hun kop in de eetbak duwen of ze verhongerden omdat ze het zelf niet konden vinden.
Het volgende voorjaar maar overgeschakeld op lammetjes. Dat smaakt ook voor Kerstmis.