What would Jesus do?They crucified Jesus, they said Jesus was illegal, this should be plenty of motivation to do the thing!
Seduce the 6th grade?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What would Jesus do?They crucified Jesus, they said Jesus was illegal, this should be plenty of motivation to do the thing!
6th grade is not zesde middelbaar. You want 12th grade. Maybe Jesus not for you, can we interest you in His Satanic Majesty? Motto is ‘do as thou wilt’What would Jesus do?
Seduce the 6th grade?
Die jonge kinderen van vandaag worden wel "uw smaak van de dag" als ge een oud peeke zijt... Just saying.

Mijn jonge kinderen hebben al 10 jaar van mijn oud peekesleven afgedaan vrees ik.Die jonge kinderen van vandaag worden wel "uw smaak van de dag" als ge een oud peeke zijt... Just saying.![]()
Terecht!Mijn jonge kinderen hebben al 10 jaar van mijn oud peekesleven afgedaan vrees ik.

Zo'n mannen moet je door extra kennis proberen te overtroevenLachen dees weekend. Zaterdag een technieker over de vloer gehad. En terwijl ie zijn uitleg deed wat ie ging doen en zo dacht ik in mij zelf: "maar gij klinkt écht gelijk ne schoolmeester" Sympathieke kerel, daar niet van, maar zo een licht belerend toontje bij het uitleggen was er toch altijd bij.
Na de middag was ie klaar en stonden we nog effe te praten over ditjes en datjes en bleek dat ie een carriereswitch gemaakt had. 't was ne schoolmeester![]()

Wat die olie doet?Zo'n mannen moet je door extra kennis proberen te overtroeven
De verkoper in de autogarage die 10 jaar geleden heel belerend tegen mijn vrouw vroeg
'En als dit rood lampje brand betekent het dat de olie op is en dan moet je direct stoppen. Weet je waarvoor olie dient in een motor?'
Mijn vrouw, burg ir net zoals ik, antwoordt "Voor smering, maar ook voor koeling, bescherming van de cilinderwand tegen oxidatie, en om aanhechtingen tussen cilinder en zuiger te voorkomen"
De man wist echt niet wat zeggen.
In P&A mag je dit soort vragen niet stellen. Misschien hier eens proberen?Maar ik mag me toch wel vragen stellen waarom je niet op het voetpad loopt.
OMDAT DAT SOMS GEVAARLIJK ISWAAROM LOOP JIJ DAN NIET OP HET VOETPAD?
De onderbuik? Ik zou eerder zeggen de weg gedwarrelde haartjes die langs de wasbak liggen na het scheren van uw intieme regio.Hier in slowchat zit de onderbuik en mag je wel pertinente opmerkingen maken.

Wat is P&A?De onderbuik? Ik zou eerder zeggen de weg gedwarrelde haartjes die langs de wasbak liggen na het scheren van uw intieme regio.
Of is dat eerder P&A zelf?![]()
Penis & Anus tiensWat is P&A?
Waarom? Gij zijt blank dus blanke smiley, hij is bruin dus bruine smiley, all good toch?aan het chatten met een indische collega, op het eind bedank ik hem voor het geleverde werk en wens hem een fijne dag verder.
hij zegt you too en ik geef hem een
antwoord ie met dezelfde smiley maar in het bruin
moet ik mij nu een racist voelen?![]()
Penis & Anus tiens
Waarom? Gij zijt blank dus blanke smiley, hij is bruin dus bruine smiley, all good toch?