Het grote slowchat topic

Lachen dees weekend. Zaterdag een technieker over de vloer gehad. En terwijl ie zijn uitleg deed wat ie ging doen en zo dacht ik in mij zelf: "maar gij klinkt écht gelijk ne schoolmeester" Sympathieke kerel, daar niet van, maar zo een licht belerend toontje bij het uitleggen was er toch altijd bij.

Na de middag was ie klaar en stonden we nog effe te praten over ditjes en datjes en bleek dat ie een carriereswitch gemaakt had. 't was ne schoolmeester :laugh:

Laatst bewerkt:
Lachen dees weekend. Zaterdag een technieker over de vloer gehad. En terwijl ie zijn uitleg deed wat ie ging doen en zo dacht ik in mij zelf: "maar gij klinkt écht gelijk ne schoolmeester" Sympathieke kerel, daar niet van, maar zo een licht belerend toontje bij het uitleggen was er toch altijd bij.

Na de middag was ie klaar en stonden we nog effe te praten over ditjes en datjes en bleek dat ie een carriereswitch gemaakt had. 't was ne schoolmeester :laugh:
Zo'n mannen moet je door extra kennis proberen te overtroeven 🤡

De verkoper in de autogarage die 10 jaar geleden heel belerend aan mijn vrouw vroeg
'En als dit rood lampje brand betekent het dat de olie op is en dan moet je direct stoppen. Weet je waarvoor olie dient in een motor?'

Mijn vrouw, burg ir net zoals ik, antwoordt "Voor smering, maar ook voor koeling, bescherming van de cilinderwand tegen oxidatie, en om aanhechtingen tussen cilinder en zuiger te voorkomen"

De man wist echt niet wat zeggen.

Laatst bewerkt:
Zo'n mannen moet je door extra kennis proberen te overtroeven 🤡

De verkoper in de autogarage die 10 jaar geleden heel belerend tegen mijn vrouw vroeg
'En als dit rood lampje brand betekent het dat de olie op is en dan moet je direct stoppen. Weet je waarvoor olie dient in een motor?'

Mijn vrouw, burg ir net zoals ik, antwoordt "Voor smering, maar ook voor koeling, bescherming van de cilinderwand tegen oxidatie, en om aanhechtingen tussen cilinder en zuiger te voorkomen"

De man wist echt niet wat zeggen.
Wat die olie doet?
Welke olie?
Welke motor?
Wat is een ‘auto’?

WAAROM LOOP JIJ DAN NIET OP HET VOETPAD?

200.gif

Van lopen hè.

Hier in slowchat zit de onderbuik en mag je wel pertinente opmerkingen maken.
De onderbuik? Ik zou eerder zeggen de weg gedwarrelde haartjes die langs de wasbak liggen na het scheren van uw intieme regio.
Of is dat eerder P&A zelf? :thinking:

aan het chatten met een indische collega, op het eind bedank ik hem voor het geleverde werk en wens hem een fijne dag verder.

hij zegt you too en ik geef hem een (y)

antwoord ie met dezelfde smiley maar in het bruin :lol:

moet ik mij nu een racist voelen? :lol:

Penis & Anus tiens

aan het chatten met een indische collega, op het eind bedank ik hem voor het geleverde werk en wens hem een fijne dag verder.

hij zegt you too en ik geef hem een (y)

antwoord ie met dezelfde smiley maar in het bruin :laugh:

moet ik mij nu een racist voelen? :laugh:
Waarom? Gij zijt blank dus blanke smiley, hij is bruin dus bruine smiley, all good toch?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan