Oh dan had ik je verkeerd ingeschat! Nuja, geenNee ik wil eerder zeggen dat je juist de enige verstaanbare reden voor je misstap overboord gegooid hebt..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh dan had ik je verkeerd ingeschat! Nuja, geenNee ik wil eerder zeggen dat je juist de enige verstaanbare reden voor je misstap overboord gegooid hebt..

Enkel je eigen waarde, maar dat heb ik ook al niet meer en het gaat perfect zonder.Oh dan had ik je verkeerd ingeschat! Nuja, geenbeenheup aan gebroken.![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt.Enkel je eigen waarde, maar dat heb ik ook al niet meer en het gaat perfect zonder.
Die waren eigenlijk wel talrijk… je misstap ..

Genoeg misstappen vormen gewoon een nieuw dansje.Die waren eigenlijk wel talrijk![]()
Verf en een trommel zijn altijd voltreffers als cadeau voor andermans kinderenZijn er geplogenheden rond wat mee te brengen (als cadeau) naar een babyborrel?
Een pakje durex zodat het niet opnieuw gebeurd.Zijn er geplogenheden rond wat mee te brengen (als cadeau) naar een babyborrel?
Of niet uitwisbare stiftenVerf en een trommel zijn altijd voltreffers als cadeau voor andermans kinderen

Mijn kinderen zijn 20+ dus ik kan me dat permitterenOf niet uitwisbare stiften![]()

De babylijst?Zijn er geplogenheden rond wat mee te brengen (als cadeau) naar een babyborrel?

Is 'geplogenheden' een woord wat je effectief gebruikt in je dagdagelijkse vocabulaire?Zijn er geplogenheden rond wat mee te brengen (als cadeau) naar een babyborrel?

Ah nee dat gebruik ik inderdaad “dagdagelijks” en blijkbaar onbewustIs 'geplogenheden' een woord wat je effectief gebruikt in je dagdagelijkse vocabulaire?
Of wou je nu gewoon ff fancy doen?![]()
komt van m’n ma gok ik 
Niet té duur of men gaat twijfelen aan wie nu echt de papa is.Zijn er geplogenheden rond wat mee te brengen (als cadeau) naar een babyborrel?
Wel…Niet té duur of men gaat twijfelen aan wie nu echt de papa is.

Hell no! Trouwens, babyborrels zijn nà de zwangerschap.Is @Wannez zijn madam zwanger?