Volgens mij moet je daar foutloos voor kunnen typen.Kan er mij iemand rédacteur maken gewoon om TRUMP te kloten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij moet je daar foutloos voor kunnen typen.Kan er mij iemand rédacteur maken gewoon om TRUMP te kloten?
Foutloos.Volgens mij moet je daar foutloos voor kunnen typen.
Voor mij wel hoor. Maar daar ben je geen spat mee vooruit.Foutloos.
Geslaagd?
Je bedoelt geslaagtFoutloos.
Geslaagd?

Wij zeggen heslaagt.Je bedoelt geslaagt![]()
Zolang je maar niet op mij hept heslaagt.Wij zeggen heslaagt.
In uw favoriete context is het heslagen.Wij zeggen heslaagt.

En niet te vergeten: fatshamerIk heb hier precies nogal de reputatie van agressieveling..
Ik vermoed dat dat niet zou mogen kunnen. Ge kunt zelf niet bepalen dat anderen u niet mogen negeren en als iemand u op de negeerlijst heeft staan, zou je dat nergens aan mogen opmerken.Ah ja zou kunnen want bij coldplayke staat dat er ook niet.
Maar hoe zit het dan bij gewone stervelingen zoals wij? Bedoel als bij een bepaald profiel geen 'negeer' staat en 'start privéconversatie' dan heeft die persoon dat zelf uitgeschakeld?
Of mij op negeer gegooid?![]()
Waarom wil iedereen mij negeren?
![]()

Waarom post jij uit het niets een hartje?

Omdat het kan!Waarom post jij uit het niets een hartje?![]()
Aangezien hij in het glimlach topic al een beetje zweverig doet over het lezen van een boek en hier random een hartje post vermoed ik dat hij gewoon high is.Waarom post jij uit het niets een hartje?![]()
Misschien enkele mensen die gewoon angst hebben iets verkeerd te antwoorden, en een pijnlijk gif toegediend te krijgen als represaille.Waarom wil iedereen mij negeren?
![]()
Ik vermoed dat dat niet zou mogen kunnen. Ge kunt zelf niet bepalen dat anderen u niet mogen negeren en als iemand u op de negeerlijst heeft staan, zou je dat nergens aan mogen opmerken.

Waarom wil iedereen mij negeren?
![]()

En dan vinden ze Trump onrespectvol t.o.v. OekraïnersGodverdomme, als het nog niet erg genoeg is dat de helft van de shit die ge hebt besteld DOA is en ge dan ook nog de moeite moet doen om al dien brol terug te sturen
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Gelieve volgende vragen te beantwoorden:Kids zijn beetje eruit gegroeid, maar belangrijker --> plaats maken voor zwembad en poolhouse