515
Well-known member
En dan zoekt de vader meestal ook niet wat mee te nemen als cadeau.Hell no! Trouwens, babyborrels zijn nà de zwangerschap.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan zoekt de vader meestal ook niet wat mee te nemen als cadeau.Hell no! Trouwens, babyborrels zijn nà de zwangerschap.
And I wouldn't have it any other wayIdd doorgaans doe ik zomaar wat(en da’s zelden te beschouwen als “fancy”)
.Is niets mis mee, je doet dan eens moeite om die anderen wat woorden bij te leren, maar weet je... "Ondank is 's werelds loon"Ah nee dat gebruik ik inderdaad “dagdagelijks” en blijkbaar onbewustkomt van m’n ma gok ik
![]()
Komen ze allemaal in rij-broek?Oh btw, naar schatting 80% van de genodigden op de babyborrel zullen paardenmeisjes zijn (al dan niet met partner/knecht). @straight_six wish me luck.

Toeval wil dat mijn eerder gebruik van deze uitdrukking ook al niet op applaus onthaald werd.Parels voor de zwijnen zijn het, ik zeg het je...
Wat? Uit een bepaalde hoek werd dat uiterst goed ontvangenToeval wil dat mijn eerder gebruik van deze uitdrukking ook al niet op applaus onthaald werd.
(kuch @straight_six kuch)Ik hou je op de diepte.Komen ze allemaal in rij-broek?![]()
![]()

Hup nog een misstap dat je zal kunnen afvinken van het lijstje.Oh btw, naar schatting 80% van de genodigden op de babyborrel zullen paardenmeisjes zijn (al dan niet met partner/knecht). @straight_six wish me luck.
De locatie is zo ver van de parking dat ge al een paard nodig hebt om er te geraken. Wel carolus trippel van’t vatIk hou je op de diepte.![]()
. En zomerse kleedjes i.p.v. rijbroeken.Be a cunt?Ik heb maar 1 levensles voor mijn leerlingen: don’t be a dick.
Do not be a cunt but if you feel the need for one, there is no shame in paying for one. ~ Jesus, age 18Be a cunt?
Staat dat in de bijbel?Do not be a cunt but if you feel the need for one, there is no shame in paying for one. ~ Jesus, age 18
In de apocriefe boeken.Staat dat in de bijbel?
Is dat ook waar Johannes preekt voor MDMA voor 16+ volgelingen?In de apocriefe boeken.
Johannes spreekt zich uit tegen MDMA, ‘drugs are for dummies’ zegt ‘em. Dat staat in de apocriefe boeken van de apocriefe boeken.Is dat ook waar Johannes preekt voor MDMA voor 16+ volgelingen?
Wat kan je je leerlingen nog allemaal wijsmaken?Johannes spreekt zich uit tegen MDMA, ‘drugs are for dummies’ zegt ‘em. Dat staat in de apocriefe boeken van de apocriefe boeken.
Je kan leerlingen álles wijsmaken want uiteindelijk ben jij de leerkracht en als je maar goed genoeg blijft volhouden dan komt die twijfel en dan heb je ze.Wat kan je je leerlingen nog allemaal wijsmaken?
Ik ben zeker dat alle apostelen zo high as a kite waren terwijl ze naar Jezus luisterden.
Pretty sure that would be illegalAls je u wil profileren als wijze meester met een nest jonge, aaibare deernes: begin in het zesde middelbaar. Charlie Manson 2.0

They crucified Jesus, they said Jesus was illegal, this should be plenty of motivation to do the thing!Pretty sure that would be illegal![]()