@straight_six work your magic!en daarbij nog es ne collega van mijn madam die openlijk blijft hitten op die van ons...
hij weet dat ie geen kans maakt maar toch blijft 'm maar van die rare opmerkingen maken.. not helping dude

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@straight_six work your magic!en daarbij nog es ne collega van mijn madam die openlijk blijft hitten op die van ons...
hij weet dat ie geen kans maakt maar toch blijft 'm maar van die rare opmerkingen maken.. not helping dude

Ik dacht dat in de regels stond dat oproepen voor knokploegen niet toegestaan was.@straight_six work your magic!![]()
Het gebruik van 'kids' is voor velen hier schijnbaar genoeg om alle aantrekkingskracht van de pool party teniet te doen.Gelieve volgende vragen te beantwoorden:
1 is dat klaar tegen de zomer?
2 is er ook een BBQ?
3 van waar in Limburg zijt ge?
4 moet ik op voorhand reserveren om langs te komen?
@straight_six work your magic!Ik dacht dat in de regels stond dat oproepen voor knokploegen niet toegestaan was.

Idd individu <=> ploeg!

Tenzij dat individu @straight_six is natuurlijk. Ik geloof direct dat die het equivalent is van een hele ploeg.Idd individu <=> ploeg!![]()
Ik ben echt slecht in dat soort dingen man lees hier en daar dingen maar onthoud geen namen.
Kan amper mijn eigen inloggevens onthouden.

Ik heb heel goeie thee om daar mee om te gaan.@straight_six work your magic!![]()
Want zij is het gewoon om met kleine stokjes te werken?De stokjes staan al in de kast dus die moet ik niet meer heffen - mijn vrouw doet dat![]()
Jij hebt nog het geluk dat je een vrouw bent en dat ik moeilijke kwade vrouwen sexy vind.Ik zie een patroon![]()
Ik zie het zo voor me. Over 10 jaar wordt squidje voorgeleid op een assisenzaak. De gifmengster, verdacht van elvendertig gifmoorden, getuigt onder ede “Maar ik heb online een hele serie fans die me aanmoedigden”Ik heb heel goeie thee om daar mee om te gaan.
Twas bovendien niet het model dat ik had besteldEn dan vinden ze Trump onrespectvol t.o.v. Oekraïners![]()

Waarom staat dit in deze thread?Gelieve volgende vragen te beantwoorden:
1 is dat klaar tegen de zomer?
2 is er ook een BBQ?
3 van waar in Limburg zijt ge?
4 moet ik op voorhand reserveren om langs te komen?
De badlinnen, daar kan voor gezorgd worden. Voor de overnachting nemen we onze tent mee want ik zie niks van exclusiviteit met name voor de standplaats. De toeristenbelasting betaalt onderstaande jongen, en deze doet ook de afwas.5. exclusief badlinnen, overnachting, afwas, toeristenbelasting,...
Kom jong, ga hier wat stoeffen met uw geld:
En hoeveel verbruikt je wagen als je er naartoe rijdtTijd voor het topic, eventueel met poll “welke categorie zitplaats heb jij?”

Komt over als een schalkse poging om foto’s te ontfutselen van the missusDat durf ik ten zeerste te betwijfelen.
.Pls don't.Komt over als een schalkse poging om foto’s te ontfutselen van the missus.