Het grote slowchat topic

Ja maar binnen twaalf jaar is er Jean-Kevin of Reginald-Antoine en zal ze wel anders klinken.
Dat zijn nog namen die geld kunnen hebben.

Ik denk eerder aan een Jordy, Kenji, Kizzy, Jamy, Ashley,.. Die dan met een opgedreven booster en sigaret in hun mond haar staan op te wachten in het eerste middelbaar.

Dat zijn nog namen die geld kunnen hebben.

Ik denk eerder aan een Jordy, Kenji, Kizzy, Jamy, Ashley,.. Die dan met een opgedreven booster en sigaret in hun mond haar staan op te wachten in het eerste middelbaar.
Heb ik al eens gezegd dat ze een overbeschermende papa heeft?

Ik moet helemaal niets doen, jong. Ik lijk moeder Theresa wel daarnaast ipv een smartass bitch. 😏

Heb ik al eens gezegd dat ze een overbeschermende papa heeft?

Ik moet helemaal niets doen, jong. Ik lijk moeder Theresa wel daarnaast ipv een smartass bitch. 😏
Tegen dan heeft hij het te druk met de kindjes van zijn nieuwe partner die eist dat hij zich daartegenover gedraagt als de biologische papa en gezien ze uw dochter als 2e rangs behandeld heeft ze geen zin om nog met hem en nieuwe partner om te gaan.

Tegen dan heeft hij het te druk met de kindjes van zijn nieuwe partner die eist dat hij zich daartegenover gedraagt als de biologische papa en gezien ze uw dochter als 2e rangs behandeld heeft ze geen zin om nog met hem en nieuwe partner om te gaan.
Gelukkig heeft ze die smartass bitch dan nog! :fingerguns_r:

Ik denk dat ik de oorzaak gevonden heb:
Ze laat zich elke keer vangen door het Corona topic precies 😢

Er is toch iets gelekt van de foto-meeting maar welke BGer het is… hm…

DEC034-B9-4114-43-D5-85-D1-3-B694-F128466.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan