Het grote slowchat topic

Bekijk het zo: voor hetzelfde geld hadden we samen gelegd voor postzegels en Tonerider met PostNL bij uw nieuw adres laten bezorgen.
Das niet met zegels maar met een etiket die je op de doos plakt :unsure:
@Tonerider Niet mee inzitten, we kwamen twee zegels tekort. En je kan - denk ik - veel slechter terechtkomen dan bij xAnyana. Gij schiet meer vrouwen af dan een slechte aflevering van The Bachelor.
Implying dat het ook niet goed is bij mij? 😭

ik zoek dan ook een vrouw die mijn overvloed aan affectie aankan en me niet enkel voor mijn prachtig oude bompa lijf wil
Maar, aannemende dat we allemaal willens nillens langer leven, vraag ik mij af wat dat gaat geven als jij nu al spreekt van bompa-lijf en je kan tachtig worden… De mummy? Maar die was wel lekker om 2000 jaar oud te zijn…

CgWxqIiWQAEds5K.jpg

Neem jij dagelijks x? 🤔
Ik ben een strikte ‘bored housewife’ pillenslikker: antidepressiva, kalmeer pillen en slaappillen. Áls ik drink is het dan nog vodka. Ik kan mijzelf evengoed Betty Draper beginnen noemen.
@Mulan Ik beeld mij graag in dat Wannez een gelukkig mens is zonder pillerij, vind ik een kalmerende gedachte dat die mensen bestaan. Like a human snuggie.

Ik ben een strikte ‘bored housewife’ pillenslikker: antidepressiva, kalmeer pillen en slaappillen. Áls ik drink is het dan nog vodka. Ik kan mijzelf evengoed Betty Draper beginnen noemen.
@Mulan Ik beeld mij graag in dat Wannez een gelukkig mens is zonder pillerij, vind ik een kalmerende gedachte dat die mensen bestaan. Like a human snuggie.
They do! ❤️

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan