Het grote slowchat topic

joey-doesnt-share-food-friends.gif
Sowieso ongeschikt voor consumptie. Allez soort van.

Shit zeg. Wat een bleiters zitten er eigenlijk in dat Pol en actua subforum. Ik probeer er bewust zo weinig mogelijk te lezen omdat ik er echt zot van kom.

Precies een bende kleuters die iedere dag met hun linkerbeen uit bed komen. En maar zagen en janken op elkaar, maar ze zouden dan wel de geweren oppakken om hun land te verdedigen. 😂😂😂

Er is 1 heel bekend Odalisk schilderij, ik denk dat die pose wel 6 liter chocomelk waard is. Ik ben zelfs zeker als je die in de BG shop zet, uw chocomelk voor de volgende vijf jaar voorzien is.

INGRES-J%20%282%29.A.D.jpg
als er evenveel haar op de chocomelk staat als op mijn benen, ga ik er toch maar voor bedanken, denk ik. Ik hou het wel bij mijn natuur en macrofoto's. Dat zijn tenminste mooie dingen in het leven.

En waarom zit die vrouw hare navel op hare rug?

als er evenveel haar op de chocomelk staat als op mijn benen, ga ik er toch maar voor bedanken, denk ik. Ik hou het wel bij mijn natuur en macrofoto's. Dat zijn tenminste mooie dingen in het leven.

Het gerucht gaat dat dat het litteken is van haar geamputeerde staart.

Dat is wat men noemt een Venus kuiltje en het komt bij maar 3 tot 8% van de bevolking voor. Door de associatie met schoonheid en zeldzaamheid noemt men het naar Venus.

De dingen dat ik hier bijleer.
In mijn jeugd zongen ze over de heuveltjes van erica en nu blijken er ook kuiltjes van Venus te zijn. Waarom zong niemand daarover?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan