Sowieso ongeschikt voor consumptie. Allez soort van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso ongeschikt voor consumptie. Allez soort van.
Doe gewoon mee, ik heb een extra streng zwart uniform en aan het einde branden we het kot af. (Opnieuw cfr Rebecca 1940)Jup, Mulan terug aan de kant geschoven...![]()

Er is 1 heel bekend Odalisk schilderij, ik denk dat die pose wel 6 liter chocomelk waard is. Ik ben zelfs zeker als je die in de BG shop zet, uw chocomelk voor de volgende vijf jaar voorzien is.
als er evenveel haar op de chocomelk staat als op mijn benen, ga ik er toch maar voor bedanken, denk ik. Ik hou het wel bij mijn natuur en macrofoto's. Dat zijn tenminste mooie dingen in het leven.Er is 1 heel bekend Odalisk schilderij, ik denk dat die pose wel 6 liter chocomelk waard is. Ik ben zelfs zeker als je die in de BG shop zet, uw chocomelk voor de volgende vijf jaar voorzien is.
![]()
Shit zeg. Wat een bleiters zitten er eigenlijk in dat Pol en actua subforum. Ik probeer er bewust zo weinig mogelijk te lezen omdat ik er echt zot van kom.
Je bent een gelukkige mens dan.
Het gerucht gaat dat dat het litteken is van haar geamputeerde staart.als er evenveel haar op de chocomelk staat als op mijn benen, ga ik er toch maar voor bedanken, denk ik. Ik hou het wel bij mijn natuur en macrofoto's. Dat zijn tenminste mooie dingen in het leven.
En waarom zit die vrouw hare navel op hare rug?
FTFYJe bent een gelukkige mens.
Dat weet jij beter natuurlijk met je boekjes per forumlid
.Excel, ecologischer!Dat weet jij beter natuurlijk met je boekjes per forumlid.
Aja juist ja.. Deze waar non ook op kan. Was ik ff vergeten en dat zou ik beter heel goed onthouden. Vooral als non erin betrokken is.Excel, ecologischer!
Dat is wat men noemt een Venus kuiltje en het komt bij maar 3 tot 8% van de bevolking voor. Door de associatie met schoonheid en zeldzaamheid noemt men het naar Venus.als er evenveel haar op de chocomelk staat als op mijn benen, ga ik er toch maar voor bedanken, denk ik. Ik hou het wel bij mijn natuur en macrofoto's. Dat zijn tenminste mooie dingen in het leven.
En waarom zit die vrouw hare navel op hare rug?
Omdat er meer heuveltjes dan dalletjes (of geamputeerde staartjes) zijn.De dingen dat ik hier bijleer.
In mijn jeugd zongen ze over de heuveltjes van erica en nu blijken er ook kuiltjes van Venus te zijn. Waarom zong niemand daarover?
Het rijmt ook moeilijk, de eerste dingen waar je opkomt als je met ‘Venus’ aan de slag gaat zijn nu niet direct TOTZ-waardig.Omdat er meer heuveltjes dan dalletjes (of geamputeerde staartjes) zijn.
Allé merciIk geef jou HOOP Toontje!
Zolang andere verstokte vrijgezellen zoals @xAnyana , @recipe4hate en ikzelf and many more vrijgezel zijn, is er hoop voor jou!![]()

Bekijk het zo: voor hetzelfde geld hadden we samen gelegd voor postzegels en Tonerider met PostNL bij uw nieuw adres laten bezorgen.Allé merci![]()
![]()