Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan zegt ze dat ik mee moet zijn met de tijd... En van meisjes word je niet zwanger.![]()
Ja maar binnen twaalf jaar is er Jean-Kevin of Reginald-Antoine en zal ze wel anders klinken.Gemiddeld 4x per week hoor ik "jongens zijn stom!" Uit dat kindermondje komen... En van meisjes word je niet zwanger.![]()
Als ze hormonenremmers neemt (die andere, niet Mulan Jr) ben ik gerust in!En dan zegt ze dat ik mee moet zijn met de tijd.
Nenee nu kun je van meisjes even goed zwanger geraken want je weet nooit meer wat ze vroeger was.
Tssss. Tesliem niet kennen.Is dat niet gewoon je grofbekkende alt account? Of ben ik nu zo mis?
Dat zijn nog namen die geld kunnen hebben.Ja maar binnen twaalf jaar is er Jean-Kevin of Reginald-Antoine en zal ze wel anders klinken.
Heb ik al eens gezegd dat ze een overbeschermende papa heeft?Dat zijn nog namen die geld kunnen hebben.
Ik denk eerder aan een Jordy, Kenji, Kizzy, Jamy, Ashley,.. Die dan met een opgedreven booster en sigaret in hun mond haar staan op te wachten in het eerste middelbaar.

Oei. Dan heb ik geen interesse meerHeb ik al eens gezegd dat ze een overbeschermende papa heeft?
Ik moet helemaal niets doen, jong. Ik lijk moeder Theresa wel daarnaast ipv een smartass bitch.![]()

Had jij interesse in Mulan Jr? Ewww, David!Oei. Dan heb ik geen interesse meer![]()
Je bent inderdaad pure of heart, dumb of ass.Had jij interesse in Mulan Jr? Ewww, David!
T gaat over de papa van mijn dochter he, niet over mijn eigen papa!Oei. Dan heb ik geen interesse meer![]()

It may be a dumb ass but it’s a good’un.Je bent inderdaad pure of heart, dumb of ass.
Kan ik niet over oordelen, maar ik geloof je op je woord!It may be a dumb ass but it’s a good’un.
Aangepaste signature, just for you!Kan ik niet over oordelen, maar ik geloof je op je woord!
Tegen dan heeft hij het te druk met de kindjes van zijn nieuwe partner die eist dat hij zich daartegenover gedraagt als de biologische papa en gezien ze uw dochter als 2e rangs behandeld heeft ze geen zin om nog met hem en nieuwe partner om te gaan.Heb ik al eens gezegd dat ze een overbeschermende papa heeft?
Ik moet helemaal niets doen, jong. Ik lijk moeder Theresa wel daarnaast ipv een smartass bitch.![]()
Gelukkig heeft ze die smartass bitch dan nog!Tegen dan heeft hij het te druk met de kindjes van zijn nieuwe partner die eist dat hij zich daartegenover gedraagt als de biologische papa en gezien ze uw dochter als 2e rangs behandeld heeft ze geen zin om nog met hem en nieuwe partner om te gaan.

Ze laat zich elke keer vangen door het Corona topic preciesIk denk dat ik de oorzaak gevonden heb:
![]()
Corona: Maatregelen en Updates (persconferentie 11/02/22)
Van Covidkenner in no time naar een zelfverklaarde Rusland-Oekraïne oorlog expert en dat zonder noemenswaardige bijscholing whatsoever!:laugh: Zo'n "covidkenner" noemen we ook wel een viroloog, zijn expertise daarin is bewezen. Dat hij ook een mening heeft over andere zaken zoals dit of in het...www.beyondgaming.be