Het grote slowchat topic

iStock-908333824-cool-granny1-1000px.jpg

Wat "we" willen, weet ik niet, maar dat Toon en ik het eens zijn dat wij geen goeie pottekes-dekselscombo zijn, dat weten wij wel! 😇
Ik weet het, ik weet het. Ik zou beter gewoon weer de Sims installeren, die gehoorzamen tenminste… Maar als jullie elkaar toch vinden, in het rusthuis op uw 89e, niet komen klagen dat je tijd gemist hebt!

Ik weet het, ik weet het. Ik zou beter gewoon weer de Sims installeren, die gehoorzamen tenminste… Maar als jullie elkaar toch vinden, in het rusthuis op uw 89e, niet komen klagen dat je tijd gemist hebt!
Wij gaan die 2 zijn die elkaar respecteren, bewonderen om de eigenschappen die we zelf niet bezitten en om 18u blij zijn dat we ons deur toe kunnen doen en elkaar niet meer moeten zien. Komt helemaal goed! 👌

Laatst bewerkt:
Wij gaan die 2 zijn die elkaar respecteren, bewonderen om de eigenschappen die se zelf niet bezitten en om 18u blij zijn dat we ons deur toe kunnen en elkaar niet meer moeten zien. Komt helemaal goed! 👌
Dit dus. Ik heb echt heel veel respect voor Mulan, heb haar heel graag en wens haar al het geluk van de wereld toe. Maar ons combineren zou niet werken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan