Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, dus we willen *niet* dat den Toon afkomt? Of is dit zijn dada?
Wat "we" willen, weet ik niet, maar dat Toon en ik het eens zijn dat wij geen goeie pottekes-dekselscombo zijn, dat weten wij wel!Ah, dus we willen *niet* dat den Toon afkomt? Of is dit zijn dada?

Als ge soms hard genoeg forceert, past elk dekselke op elke potje....Wat "we" willen, weet ik niet, maar dat Toon en ik het eens zijn dat wij geen goeie pottekes-dekselscombo zijn, dat weten wij wel!![]()
Ik weet het, ik weet het. Ik zou beter gewoon weer de Sims installeren, die gehoorzamen tenminste… Maar als jullie elkaar toch vinden, in het rusthuis op uw 89e, niet komen klagen dat je tijd gemist hebt!Wat "we" willen, weet ik niet, maar dat Toon en ik het eens zijn dat wij geen goeie pottekes-dekselscombo zijn, dat weten wij wel!![]()
Of je maakt het stuk.Als ge soms hard genoeg forceert, past elk dekselke op elke potje....
Wij gaan die 2 zijn die elkaar respecteren, bewonderen om de eigenschappen die we zelf niet bezitten en om 18u blij zijn dat we ons deur toe kunnen doen en elkaar niet meer moeten zien. Komt helemaal goed!Ik weet het, ik weet het. Ik zou beter gewoon weer de Sims installeren, die gehoorzamen tenminste… Maar als jullie elkaar toch vinden, in het rusthuis op uw 89e, niet komen klagen dat je tijd gemist hebt!

Gezien jullie toch al een 40 jaar meegaan, durft ik jullie wel te vergelijken met een Tupperware potteke en deksel. Dat krijgt ge niet kapot.Of je maakt het stuk.
De plastiek begint nu toch hier en daar wel te scheuren/versterven hoor!Gezien jullie toch al een 40 jaar meegaan, durft ik jullie wel te vergelijken met een Tupperware potteke en deksel. Dat krijgt ge niet kapot.

Da's die excel waar @Tha_nOn ook toegang toe heeft!Ik begin soms @Mulan beangstigender te vinden dan @Squidward
Ze weet iedereen zijn gezinssamenstellijg tot in de puntjes, wie waar en wanneer te vinden is,..
Heb je van iedereen een soort boek?

Het is maar soms hoor.. Maar mss moet je idd wel een tandje bij steken om zeker te zijn.
Da was ik!Zit hier in de Burger King en zit een kerel die er uit ziet zoals ik me @recipe4hate zou voorstellen zoals hij eruit ziet.
Zou ge echt BG-leden zomaar in het wild kunnen tegenkomen?
Ik ben toch nog een paar maanden thuis, aan wie bezorg ik een doos Squidspecial pralines? Kies maar. (Toch efkes mijne VPN aanzetten)Het is maar soms hoor.. Maar mss moet je idd wel een tandje bij steken om zeker te zijn.
Dat zal een unanieme beslissing worden waarbij Loser nu eens iets gaat winnen.Ik ben toch nog een paar maanden thuis, aan wie bezorg ik een doos Squidspecial pralines? Kies maar. (Toch efkes mijne VPN aanzetten)
Dit dus. Ik heb echt heel veel respect voor Mulan, heb haar heel graag en wens haar al het geluk van de wereld toe. Maar ons combineren zou niet werken.Wij gaan die 2 zijn die elkaar respecteren, bewonderen om de eigenschappen die se zelf niet bezitten en om 18u blij zijn dat we ons deur toe kunnen en elkaar niet meer moeten zien. Komt helemaal goed!![]()
Het zou wel een recept zijn voor een kijkcijferkanon.Dit dus. Ik heb echt heel veel respect voor Mulan, heb haar heel graag en wens haar al het geluk van de wereld toe. Maar ons combineren zou niet werken.
Maar wij geven niet om faam, noch om veel geld.Het zou wel een recept zijn voor een kijkcijferkanon.