Het grote slowchat topic

maar even serieus: in hoeverre gaat contactallergie eigenlijk? bijv. iemand met notenallergie is dat redelijk extreem dacht ik, niet?

Ondertussen heb ik @Tonerider in duivenvorm met liefdesgeluk gespot in mijn tuin.
Die 2 zitten hier dus al uren gewoon naast elkaar wat te zitten.
Geen Schelde te bespeuren, maar ze zitten daar rustig en tevree. 🤷🏼
Screenshot-2022-02-26-16-39-40-34-99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg
Misschien moeten we ergens aan de rivier zo een spel zetten? Dan kan hij daar klimmen en wachten op een gelijkgestemde klimster om in stilte samen te zijn.
@Tonerider het is ook wel een beetje kwestie van projectie, é, ik denk dat uw ‘het hoeft voor mij niet’ wel een soort uitstraling geeft waar een duif, merel of slechtvalk van gaat zeggen ‘oei, tis de moment niet’.

Glimlach: het gedacht van Tonerider in een boom 👇🏻👇🏻👇🏻

OoCT6rwRIIYuXtSsMz6bzxwCa9pmioKEzBw2oFRMW2N4BFCxznEkZhBNH_p4S1tTohYoIHKBz4EWEq43h0kAVA=s900

Misschien moeten we ergens aan de rivier zo een spel zetten? Dan kan hij daar klimmen en wachten op een gelijkgestemde klimster om in stilte samen te zijn.
@Tonerider het is ook wel een beetje kwestie van projectie, é, ik denk dat uw ‘het hoeft voor mij niet’ wel een soort uitstraling geeft waar een duif, merel of slechtvalk van gaat zeggen ‘oei, tis de moment niet’.

Glimlach: het gedacht van Tonerider in een boom 👇🏻👇🏻👇🏻

OoCT6rwRIIYuXtSsMz6bzxwCa9pmioKEzBw2oFRMW2N4BFCxznEkZhBNH_p4S1tTohYoIHKBz4EWEq43h0kAVA=s900
de boom zou ik niet doen, alhoewel ik nog in Boom gewoond heb. Hoe lager bij de grond hoe beter.
Allez, de ontmoetingsplaats he, niet het niveau van date.

de boom zou ik niet doen, alhoewel ik nog in Boom gewoond heb. Hoe lager bij de grond hoe beter.
Allez, de ontmoetingsplaats he, niet het niveau van date.
Ik dacht dat dat zo een ‘jongensding’ was: boom zien en er in klimmen. Zolang het idd geen tien meter hoog is, zou dat toch een leuk date-idee zijn. Man-met-pet zal zaterdagmiddag in boom zitten, klaar voor conversatie BYOM (Bring Your Own Mexicano)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan