Het grote slowchat topic

Ik geloof u niet.

2da.gif

Bon, dus mijn man heeft van zijn vijf dagen ziekte, vier dagen online les gegeven. De school heeft deze toch doorgegeven als ziekte. Zie voorgaande thread voor details.
Ik heb gedubbelchecked met CM (om toch het gevoel te hebben iets te doen) en die geven idd aan dit mag niet etc etc en ze kunnen/willen/moeten dit doorgeven aan bepaalde instanties. Op zich vind ik dit prima MAAR mijn vraag is dus:

In hoeverre kan mijn man hier slachtoffer van worden of ontvanger van sancties? Ik wil absoluut dat de school hier voor gestraft wordt maar ik ben bang dat er ergens iets zal ten laste gelegd worden aan mijn echtgenoot.
@straight_six work your magic, maar best stiekem zodat je er weer geen ban aan overhoudt. 🤓

Ik kan stilaan stellen dat mijn reukzin terug is, ook wat betreft de onaangename geuren. De zoon had de grote boodschap gedaan en toen ik kwam helpen, kwam mijn eten bijna terug naar boven.

Toch van oktober geleden dat ik die geur nog waargenomen had.

Ik kan stilaan stellen dat mijn reukzin terug is, ook wat betreft de onaangename geuren. De zoon had de grote boodschap gedaan en toen ik kwam helpen, kwam mijn eten bijna terug naar boven.

Toch van oktober geleden dat ik die geur nog waargenomen had.
Gelukkig was het niet van oktober geleden dat die nog een grote boordschap gedaan had.

Ik hoorde dit liedje afspelen van mijn spotify-playlist , en dacht onmiddellijk 'dat moet het lijflied van @Squidward zijn/worden'

Mijn lijflied is It ain’t my fault van Brothers Osborne (mighta had a little fun, lotta wrong got done) en af en toe I have to kill you van Psychotic Beats. Deze zal een leuk tussenvoegsel worden. What’s a little poison amongst friends?

Het Roodborstje in de tuin is niet meer single. Vandaag waren ze vrolijk met twee aan het rondhoppen. De grote boom staat in knop en binnenkort dus weer een overdaad aan roze bloesems (het is een boom om trots op te zijn, hij is gigantisch). Een tuin blijft toch een fantastisch iets.
Ondertussen heb ik @Tonerider in duivenvorm met liefdesgeluk gespot in mijn tuin.
Die 2 zitten hier dus al uren gewoon naast elkaar wat te zitten.
Geen Schelde te bespeuren, maar ze zitten daar rustig en tevree. 🤷🏼
Screenshot-2022-02-26-16-39-40-34-99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan