Het grote slowchat topic

Ook? Wtf. Haha stel je voor dat er 1 zijn dochter met mini Mac thuis komt.

Zou een topdag zijn. Alleja voor mij toch, voor iemand anders zou dat mss iets minder zijn om aan de feest tafel te gaan zitten waar er geen lichtinval meer is door de buren.
Niet zo stereotiep denken; het kan ook je zoon zijn die er mee thuiskomt.

Niet zo stereotiep denken; het kan ook je zoon zijn die er mee thuiskomt.
Ik ben nogal fan van sterotiep denken. Maar het zit wel snor (mss verkeerde woordkeuze). Hij gaat voor het vrouwelijke geslacht en het zijn meestal rijke.

Al mijn levenslessen hebben hun vruchten afgeworpen.

Sinds BG heb ik ook een hoofdstuk leggings aan die lessen moeten toevoegen.

Ook? Wtf. Haha stel je voor dat er 1 zijn dochter met mini Mac thuis komt.

Zou een topdag zijn. Alleja voor mij toch, voor iemand anders zou dat mss iets minder zijn om aan de feest tafel te gaan zitten waar er geen lichtinval meer is door de buren.
Hey, meegaan met je tijd makker, jongens die relaties aangaan met jongens is ook helemaal ok! 👌

Edit: Wannez was me voor.
Maar die jongens wachten natuurlijk tot ze ontsnapt zijn aan het ijzeren juk van hun papa "meneer de pseudo-polies" vooraleer ze gaan openbloeien en hun ware ik eindelijk gaan omarmen! 😇

Ik zie wat er aan het gebeuren is maar ik ga het bij fatshamen houden.
Op uwe leeftijd moet ge idd niet meer aan uzelf outen beginnen, voor je het weet moet je zèlf instaan voor je eigen huishouden én 50% van de tijd instaan voor die 2 jongens van jou.
Dat kan een echte man als jij ècht niet aan! 😈

Ofwel ga je op Raya, de celebrity dating app. Je moet niet bekend zijn, enkel interessant (zeggen zij) ofwel ga je op city trip naar LA en doe je een meet-cute. Wees voorbereid op de baby, die zal jou ook leuk moeten vinden. Tenzij het vuur der passie echt zwaar aanslaat, natuurlijk.
Pff teveel moeite, ik bel wel naar haar nummer.

Ok, thanks. Is da al met landcode of moet die er nog bij?

delegeren-221114-v3-6-320.jpg

had ik eens niet ergens gelezen over zo’n kooitjes die werken via wifi en gehackt waren zodat ze niet meer open gemaakt konden worden.

Moet ook plezant zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan