Het grote slowchat topic

Ik ben een koukleum, mijn excuses!
En ik HEB er geen, mijn dochter, net 4, is type: "hoera, thuis na school, broek uit!" :unsure: dazijndegenenvandepapa!
Jongste zoon ook, die loopt van de moment het ook maar wat lente is rond in short en niks anders. Eens het kouder wordt is hem in een pyjama krijgen een werk van Herculeaanse proporties.

Same here, en ze heeft evengoed de "fuck schoenen en kousen, ik lach met uw koude vloeren" attitude, ik ben een trotse papa :love:
Aaah, maar de mama kweekt een andere attitude aan met haar fluffy tapijten en roze poezenpantoffels! 😇😇😇
(Want de kousen gaan doorgaans even vlot uit als de broek. Gelukkig vindt ze mijn smaak in slipjes wél goed en blijft die wel nog aan. :unsure: Hopelijk leert ze haar kleren aanhouden als ze tiener is! 😭😭😭)

Doe anders wat laagjes uit. En stuur foto’s zodat we kunnen zien of het gezond te warm is of er andere issues zijn.

shaun-johnston-heartland.gif

Je hebt het over een 4jarige, kwestie van dat nog eens te benadrukken. Zijn dochter is 4, geen 24! :unsure:
Ah ik dacht dat het over zijn vrouw ging. Heeft die ook al een dochter? Is hier precies een baby boom geweest enkele jaren geleden.

Dat papa heb ik ook gemist. Verder dan fuckschoenen en fuckkousen ben ik niet geraakt.

Ah ik dacht dat het over zijn vrouw ging. Heeft die ook al een dochter? Is hier precies een baby boom geweest enkele jaren geleden.

Dat papa heb ik ook gemist. Verder dan fuckschoenen en fuckkousen ben ik niet geraakt.
Ewel, k weet dat ge wat vijzen mankeert, maar ik dacht dat je idd wat verduidelijking nodig had in dit specifieke geval! 🤣

Mensen van ongeveer dezelfde leeftijd durven idd wel al eens kinderen te maken zo tussen hun 30-35. 😛

Ewel, k weet dat ge wat vijzen mankeert, maar ik dacht dat je idd wat verduidelijking nodig had in dit specifieke geval! 🤣

Mensen van ongeveer dezelfde leeftijd durven idd wel al eens kinderen te maken zo tussen hun 30-35. 😛
Aha. Dat lijkt inderdaad zo wat de leeftijd te zijn.

Dan nog allemaal dochters. Hoho dat worden nogal tijden voor mijn zonen!

Zou er ook een mini Mac bc ergens aan het ragen zijn in zijn/haar Park?

Mac heeft een zoontje.
De dochter hier gaat dus later NIÉT in Gent studeren! 👌
Ook? Wtf. Haha stel je voor dat er 1 zijn dochter met mini Mac thuis komt.

Zou een topdag zijn. Alleja voor mij toch, voor iemand anders zou dat mss iets minder zijn om aan de feest tafel te gaan zitten waar er geen lichtinval meer is door de buren.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan