Van die kruk?
ZoietsNeeje, van zattigheid!

Ik ben er ook mee blijven rondlopen en daarstraks met de kinderen aan te kleden nog ergens tegen gebotst, ik vermoed dat dat het zeker ni beter heeft gemaakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van die kruk?
ZoietsNeeje, van zattigheid!

Zoiets
Ik ben er ook mee blijven rondlopen en daarstraks met de kinderen aan te kleden nog ergens tegen gebotst, ik vermoed dat dat het zeker ni beter heeft gemaakt.

Ik las dit en ging dan door de bijhorende post vanaf “De verschillen zitten niet meer in geluid maar in andere aspecten zoals herlaadbaarheid en connectiviteit met smartphones enzo” terwijl ik een glimp had opgevangen van de afbeelding met alle mogelijke kleuren, zonder enig idee van de schaal.Wat doet gij van werk @utred? Of hoe komt het dat gij zo thuis zijt in dit topic?
Het zet mijn idee dat wij halfbroers ofzo zijn kracht bijGij zijt al even lomp als ik![]()
.Heb jij niet enorm warm met een lange broek tijdens het sporten?![]()
Nope!

Nee, maar ik heb een typische koukleum.Heb jij niet enorm warm met een lange broek tijdens het sporten?
Ik kan het zelf niet verdragen![]()

Niks tegen Emma aub!
Subtiele manier om show some leg te vragenHeb jij niet enorm warm met een lange broek tijdens het sporten?
Ik kan het zelf niet verdragen![]()

Nee, maar ik heb een typische koukleum.![]()
Ik heb niks tegen Chanel N° 5, ik vind haar reactie hier dikwijls gepast dus ik gebruik die ook veel.Niks tegen Emma aub!
Die staat op mijn freebie list.
Hebt ge haar nummer?Ik heb niks tegen Chanel N° 5, ik vind haar reactie hier dikwijls gepast dus ik gebruik die ook veel.
Ze is terug single en nu weten we dus waarom, r4h is ook op de markt!
5Hebt ge haar nummer?

Gij HEBT een koukleum? Naar welk deel verwijst ge juist met "kleum"?Nee, maar ik heb een typische koukleum.![]()

Ofwel ga je op Raya, de celebrity dating app. Je moet niet bekend zijn, enkel interessant (zeggen zij) ofwel ga je op city trip naar LA en doe je een meet-cute. Wees voorbereid op de baby, die zal jou ook leuk moeten vinden. Tenzij het vuur der passie echt zwaar aanslaat, natuurlijk.Hebt ge haar nummer?
Haar beentjes, tiens. Die kleumen.Gij HEBT een koukleum? Naar welk deel verwijst ge juist met "kleum"?![]()
OK, minder interessant of grappig dan ik had verwacht, maar ok.Haar beentjes, tiens. Die kleumen.
Ge kunt er ook mee getrouwd zijn.OK, minder interessant of grappig dan ik had verwacht, maar ok.
(for future reference: Ge ZIJT een koukleum, ge hebt er geen)
Yep, hier-o, vier donsdekens en meneer heeft nog koud. Maar als ik hem een warm drankje wil geven ‘zal het zo ook wel gaan’… Men…Ge kunt er ook mee getrouwd zijn.
Openbaring voor mij, ik kende dit alleen over het andere geslacht. Zelf heb ik het sowieso heel snel te warmYep, hier-o, vier donsdekens en meneer heeft nog koud. Maar als ik hem een warm drankje wil geven ‘zal het zo ook wel gaan’… Men…