Het grote slowchat topic

Da’s toch hetzelfde? 🤓
Mulanerella

image-asset.jpeg

Wat doet gij van werk @utred? Of hoe komt het dat gij zo thuis zijt in dit topic?
Ik las dit en ging dan door de bijhorende post vanaf “De verschillen zitten niet meer in geluid maar in andere aspecten zoals herlaadbaarheid en connectiviteit met smartphones enzo” terwijl ik een glimp had opgevangen van de afbeelding met alle mogelijke kleuren, zonder enig idee van de schaal.
Bij het stukje over microfoons fronste ik mijn wenkbrauwen, maar wie ben ik om te oordelen.

Vanaf “Bij overstappen naar een ander merk is het even wennen, maar na 2 weken is dat gedaan.” vroeg ik me ook af, ja, waar werkt die eigenlijk? (en zoeken ze daar nog volk).
Pas vanaf het over kinderen ging, besefte ik dat ik helemaal op het verkeerde spoor zat.

Nuja, dat besefte ik eigenlijk al langer, algemeen in het leven, maar specifiek wat die thread betreft dus.

Hebt ge haar nummer?
Ofwel ga je op Raya, de celebrity dating app. Je moet niet bekend zijn, enkel interessant (zeggen zij) ofwel ga je op city trip naar LA en doe je een meet-cute. Wees voorbereid op de baby, die zal jou ook leuk moeten vinden. Tenzij het vuur der passie echt zwaar aanslaat, natuurlijk.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan