Het grote slowchat topic

Hoe was @Tonerider dan nog geen 65, die zijn foto's van zijn garderobe zijn toch van een gepensioneerde m.
Dan nog is er het ontbreken van het financiële. Een Tonerider vergiftigen - zelfs na zes maanden extase met extanyana - is meer iets voor een ‘goh ja ik heb toch efkes tijd over’ en ik ben persoonlijk fond of Tonerider dus het zal toch nen anderen moeten zijn.

Ik zal wel betalen voor dat drankje van Squid. Ik heb m'n frietjes vandaag gehad. Dat was goed als laatste maal. Ik laat m'n plekje hier op aarde wel voor een ander.
gargamel-walk-the-plank.gif

Dan nog is er het ontbreken van het financiële. Een Tonerider vergiftigen - zelfs na zes maanden extase met extanyana - is meer iets voor een ‘goh ja ik heb toch efkes tijd over’ en ik ben persoonlijk fond of Tonerider dus het zal toch nen anderen moeten zijn.
@Tomski dan? Dan zit er een zwembad bij.

“Wil je sandwiches of liever boterhammen voor in je brooddoos?”

‘Sandwiches zijn zo mijn ding niet pa!’

Duidelijke communicatie met kleuters ✅
Slimme kleuter, als er iemand 22u op voorhand mijn lunch zou bereiden zou ik toch ook bokes boven sandwichen verkiezen.

Slimme kleuter, als er iemand 22u op voorhand mijn lunch zou bereiden zou ik toch ook bokes boven sandwichen verkiezen.
Ik net niet: geen korstjes die hard kunnen worden!
(Dochter eet warm op school, veel handiger! Maar blijkbaar dankzij Covid niet voor iedereen meer een optie.)

Ik net niet: geen korstjes die hard kunnen worden!
(Dochter eet warm op school, veel handiger! Maar blijkbaar dankzij Covid niet voor iedereen meer een optie.)
Hier ook warm op school maar toen het even boterhammen waren, dan was dat toch ook ‘s ochtends en niet de avond ervoor.

Hier ook warm op school maar toen het even boterhammen waren, dan was dat toch ook ‘s ochtends en niet de avond ervoor.
Bwoa, toen mijn ex vroeger om 6u in de auto stapte, maakte ik zijn bookes toch ook s avonds vaak. Maar dat waren dus mannenporties aka een half brood met minimum 4 verschillende smeersels. 😛

Bwoa, toen mijn ex vroeger om 6u in de auto stapte, maakte ik zijn bookes toch ook s avonds vaak. Maar dat waren dus mannenporties aka een half brood met minimum 4 verschillende smeersels. 😛
En mannenbokes zijn anders dan kinderbokes. De kleinen die ‘s avonds smeerkaas nog de bizniz vindt, wil dan tegen de morgen choco.

En mijn dochter is goed opgevoed, die wil kaas. Smeerkaas, schellekes kaas, brie, maakt niet uit, als het maar kaas is!
En geen korstjes. Einde van de wensenlijst.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan