Het grote slowchat topic

Nah, ander en beter zeg ik altijd en als ik het zeg moet het wel waar zijn.

Bovendien moet gij ook uw boterham verdienen en @xAnyana komt af. Das jong geweld en dat kan ik niet aan. Ik heb bovendien geen meubels en enkel een eenpersoonsbed, dus als zij komt, moet er iemand onder de grond slapen. En ik ben goed opgevoed, dus ik slaap wel onder de grond. Iedereen content.
Eenpersoonsbed? 🤯
Zelfs ik heb al jaren een twijfelaar en nu ik verhuis koop ik een tweepersoonsbed 😅

Nah, ander en beter zeg ik altijd en als ik het zeg moet het wel waar zijn.

Bovendien moet gij ook uw boterham verdienen en @xAnyana komt af. Das jong geweld en dat kan ik niet aan. Ik heb bovendien geen meubels en enkel een eenpersoonsbed, dus als zij komt, moet er iemand onder de grond slapen. En ik ben goed opgevoed, dus ik slaap wel onder de grond. Iedereen content.
Hebde ook geen luchtmatras ofzo?

Veel beter je avatar.

Kun je niet ergens een doodskist opgraven van 1 die nog maar net begraven is? Ook gratis en je zal zelfs al zacht liggen.
Das een idee en als de klep 's nachts dichtvalt, lig ik ineens goed
Hebde ook geen luchtmatras ofzo?
Zelfs een dubbele. Op zich leuk want als de een beweegt, beweegt ook de andere. Maar ja, alleen heb je dat plezier niet en @xAnyana is daar te verfijnd voor
En nu reageert hij niet meer.. Die is dus een schop aan het zoeken en op weg naar het kerkhof.
Ik was me aan het douchen zodat ik proper ben voor in m'n kist.
Nu? Als het morgen werkendag is? Neet jong, die wacht tot het weekend is en de zon terug schijnt!
Gij kent mij se. Verplichtingen eerst en dan pas plezier. Wir schaffen das

Wut?!? Draag ik een legging: gezeik!
Zoeken enkele dames van BG (waaronder @xAnyana ) speciaal voor mij panty's waarvan ik niet horendol word van de jeuk, is het OOK weet niet goed! 👿

200w.gif

Ik kan het nog 😎

Das een idee en als de klep 's nachts dichtvalt, lig ik ineens goed
Zo een klep is los dus kan niet dichtvallen. Tenzij @Squidward je weet wonen en het deksel er op zou doen en dichtnagelen.

Hoogstwaarschijnlijk zou ze er ook een gaatje in maken om 1 of ander gas erin te spuiten.

Dus zolang zij niet in de buurt is ga je zalig slapen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan