Doe je dat als man, met uw kruis tegen haar schuren, dan loopt ze naar de preventieadviseur.
Niet altijd

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je dat als man, met uw kruis tegen haar schuren, dan loopt ze naar de preventieadviseur.

Dan nog is er het ontbreken van het financiële. Een Tonerider vergiftigen - zelfs na zes maanden extase met extanyana - is meer iets voor een ‘goh ja ik heb toch efkes tijd over’ en ik ben persoonlijk fond of Tonerider dus het zal toch nen anderen moeten zijn.Hoe was @Tonerider dan nog geen 65, die zijn foto's van zijn garderobe zijn toch van een gepensioneerde m.
@Tomski dan? Dan zit er een zwembad bij.Dan nog is er het ontbreken van het financiële. Een Tonerider vergiftigen - zelfs na zes maanden extase met extanyana - is meer iets voor een ‘goh ja ik heb toch efkes tijd over’ en ik ben persoonlijk fond of Tonerider dus het zal toch nen anderen moeten zijn.
Ja, met 2 kleuters zèlf nog moeten leren koken als weduwe, dat vermijden we liever.Ik voel enorm mee met Madam Tomski, dat meiske moet wat meemaken. (Dat is beleefd voor: neen, ze mag hem houden)

Sorry, not accepted. The world needs nen Tonerider.Ik zal wel betalen voor dat drankje van Squid. Ik heb m'n frietjes vandaag gehad. Dat was goed als laatste maal. Ik laat m'n plekje hier op aarde wel voor een ander.
![]()
Slimme kleuter, als er iemand 22u op voorhand mijn lunch zou bereiden zou ik toch ook bokes boven sandwichen verkiezen.“Wil je sandwiches of liever boterhammen voor in je brooddoos?”
‘Sandwiches zijn zo mijn ding niet pa!’
Duidelijke communicatie met kleuters![]()
Ik net niet: geen korstjes die hard kunnen worden!Slimme kleuter, als er iemand 22u op voorhand mijn lunch zou bereiden zou ik toch ook bokes boven sandwichen verkiezen.
Het gaat om het innerlijke.Ik ga altijd naar Parsnip.be - Vind de groente die echtbijin je past
Mijn 3+ weken verlof beginnen nu! De verhuis komt nu wel heel erg dichtbij![]()
Ja @Tonerider ik kom eraan!!!Naar Temse was het toch, he. En weet @Tonerider al dat je bij hem gaat inhuizen?
Of ga je hem eerst dat drankje van @Squidward geven?
29 februari! Be there.Het gaat om het innerlijke.
Wanneer is de zwamappartementwarming?
Het was om te weten wat ik moest kopen hè, niet wat ik moest klaarmaken/smeren (want dat doet hij zelfSlimme kleuter, als er iemand 22u op voorhand mijn lunch zou bereiden zou ik toch ook bokes boven sandwichen verkiezen.
)Hier ook warm op school maar toen het even boterhammen waren, dan was dat toch ook ‘s ochtends en niet de avond ervoor.Ik net niet: geen korstjes die hard kunnen worden!
(Dochter eet warm op school, veel handiger! Maar blijkbaar dankzij Covid niet voor iedereen meer een optie.)
Bwoa, toen mijn ex vroeger om 6u in de auto stapte, maakte ik zijn bookes toch ook s avonds vaak. Maar dat waren dus mannenporties aka een half brood met minimum 4 verschillende smeersels.Hier ook warm op school maar toen het even boterhammen waren, dan was dat toch ook ‘s ochtends en niet de avond ervoor.

En mannenbokes zijn anders dan kinderbokes. De kleinen die ‘s avonds smeerkaas nog de bizniz vindt, wil dan tegen de morgen choco.Bwoa, toen mijn ex vroeger om 6u in de auto stapte, maakte ik zijn bookes toch ook s avonds vaak. Maar dat waren dus mannenporties aka een half brood met minimum 4 verschillende smeersels.![]()
Mss moet je dan ook gewoon mannen bookes maken? Met 4 verschillende smeersels zal hij toch wel iets lusten zeker?!?En mannenbokes zijn anders dan kinderbokes. De kleinen die ‘s avonds smeerkaas nog de bizniz vindt, wil dan tegen de morgen choco.

Alez hup, bijna weer een rapportering aan uw been!Gelieve jezelf te verbannen naar het bruto loon topic en niet meer onder het plebs te vertoeven.
De firma dankt u.