Het grote slowchat topic

Kop tegen de muur voor steun, alles in de wijde omtrek onder zeiken vant waggelen maar : "iK vOeL NoG niKssssjjj, Da Izzzz aAanGeLeNgT da bIEr!"
En dan zorgen dat die half volle pint blijft balanceren op het knopke om door te spoelen. Of als het wegwerpbekers zijn gewoon tussen uw tanden houden.

In de supermarkt stond aan de kassa’s een vrij lange rij met achter de laatste nog een bomvolle kar waar niemand bij stond. De rij was intussen opgeschoven; zeker 3 meter voor de volle kar, dus ik zet mij daartussen met kar.

Minuut of 2 later “mijnheer, wij stonden wel achter die mevrouw”. Echt? Ik zag alleen een kar. “Ja omdat wij direct mee kwamen aanschuiven”. Oh jammer, dat had ik niet door. Volgende keer kan je er beter een handdoek opleggen! 🤷‍♂️

Kop tegen de muur voor steun, alles in de wijde omtrek onder zeiken vant waggelen maar : "iK vOeL NoG niKssssjjj, Da Izzzz aAanGeLeNgT da bIEr!"
Van mij was (en is het nog steeds) voorarm volledig tegen de muur en mijn hoofd daartegen. En als er niemand is om tegen te zeveren dan vind ik het meestal grappig dat ik zoveel moeite moet doen om recht te blijven.

Van mij was (en is het nog steeds) voorarm volledig tegen de muur en mijn hoofd daartegen. En als er niemand is om tegen te zeveren dan vind ik het meestal grappig dat ik zoveel moeite moet doen om recht te blijven.
Naar uw reflectie in de spoelknop turen (nuja... loensen) en in uw eigen mompelen "Oh fuck... 'k ben ver hene... toch ma stoppen... na deze... of ja, nog eentje misschien..." en na 2 pinten (want tegen dan stroomt dat toch gewoon los door uw lijf) repeat from above 🤣

Ik verveel me...
Zit al van donderdagavond op een kamerke van 20 vierkante meter samen met mijn peuter.
Af en toe ga ik naar de gang naar het waterfonteintje om mijn fles te vullen. Mijn uitstap van de dag.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan