Dan is het @straight_six zijn penislengte?Tgoh tzal daardoor zijn, als ik ergens niet over moet klagen ...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het @straight_six zijn penislengte?Tgoh tzal daardoor zijn, als ik ergens niet over moet klagen ...![]()
Loeren? We houden die voor elkaar vast ja.Als jullie mannen toevallig langs elkaar staan te pissen in een urinoir op café, loeren jullie dan eens naar wat ge vast hebt?
Nee, we gaan naar cafés waar een lange spiegel over de breedte van de pisbak hangt.Als jullie mannen toevallig langs elkaar staan te pissen in een urinoir op café, loeren jullie dan eens naar wat ge vast hebt?
Jullie weten niet wat jullie missen. Dat is echt the place to be voor zatte conversaties met totaal onbekenden.Als jullie mannen toevallig langs elkaar staan te pissen in een urinoir op café, loeren jullie dan eens naar wat ge vast hebt?
Ik loer inderdaad naar wat ik vast heb ja, anders pis ik ernaast.Als jullie mannen toevallig langs elkaar staan te pissen in een urinoir op café, loeren jullie dan eens naar wat ge vast hebt?
SameIk loer inderdaad naar wat ik vast heb ja, anders pis ik ernaast.

En die beginnen allemaal met "aaaah, dat doet deugd, chance dat we da nog kunnen" !Jullie weten niet wat jullie missen. Dat is echt the place to be voor zatte conversaties met totaal onbekenden.
Geniet ervan, ik ben jaloers, bij mij gaat er gene ski meer van komen dit jaarSame
Daarnet nog. Zo zat![]()
CorrectEn die beginnen allemaal met "aaaah, dat doet deugd, chance dat we da nog kunnen" !
Kop tegen de muur voor steun, alles in de wijde omtrek onder zeiken vant waggelen maar : "iK vOeL NoG niKssssjjj, Da Izzzz aAanGeLeNgT da bIEr!"Correct
En toen we pubers waren was dat "ik HEp aL X PInTe Op eN Ik bEN nOG NiEt zAT zuNnE"
Dat komt mij vaag bekend voor jaKop tegen de muur voor steun, alles in de wijde omtrek onder zeiken vant waggelen maar : "iK vOeL NoG niKssssjjj, Da Izzzz aAanGeLeNgT da bIEr!"

En dan zorgen dat die half volle pint blijft balanceren op het knopke om door te spoelen. Of als het wegwerpbekers zijn gewoon tussen uw tanden houden.Kop tegen de muur voor steun, alles in de wijde omtrek onder zeiken vant waggelen maar : "iK vOeL NoG niKssssjjj, Da Izzzz aAanGeLeNgT da bIEr!"

Van mij was (en is het nog steeds) voorarm volledig tegen de muur en mijn hoofd daartegen. En als er niemand is om tegen te zeveren dan vind ik het meestal grappig dat ik zoveel moeite moet doen om recht te blijven.Kop tegen de muur voor steun, alles in de wijde omtrek onder zeiken vant waggelen maar : "iK vOeL NoG niKssssjjj, Da Izzzz aAanGeLeNgT da bIEr!"
Naar uw reflectie in de spoelknop turen (nuja... loensen) en in uw eigen mompelen "Oh fuck... 'k ben ver hene... toch ma stoppen... na deze... of ja, nog eentje misschien..." en na 2 pinten (want tegen dan stroomt dat toch gewoon los door uw lijf) repeat from aboveVan mij was (en is het nog steeds) voorarm volledig tegen de muur en mijn hoofd daartegen. En als er niemand is om tegen te zeveren dan vind ik het meestal grappig dat ik zoveel moeite moet doen om recht te blijven.

En dan kop achterover gooien voor een slok tussendoor en een douche krijgen....En dan zorgen dat die half volle pint blijft balanceren op het knopke om door te spoelen. Of als het wegwerpbekers zijn gewoon tussen uw tanden houden.