Die overleeft wel, dat volstaat.En de Wannez?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die overleeft wel, dat volstaat.En de Wannez?
Ich wiederhole: wie wil W***ezzen of wie W***ezz wil verder ontdekken (think Jumanji) is welkom. Ik zélf ga niet W***ezzen of ge-W***ezzed worden. I am merely a gateway to forbidden romance.Euhm....![]()
ik hoef niet te volgen hoor. ik weet waar het eindigt: in een doodlopend straatjeIk zal een camera placeren, dan kan je mee volgen en zien.
Een bruine dreef?ik hoef niet te volgen hoor. ik weet waar het eindigt: in een doodlopend straatje
Mja dat klopt, maar in stormweer wilt ge ook niet blind liggen varen, om dan in een nauwe schacht te moeten manoevreren, heeeeeeeeeeel erg rustig om toch maar niks verkeerd te raken ... om uiteindelijk toch nog in de shit te zitten.Bij stormweer is elk gat een haven![]()
Dat ga ik niét doen.Ja, 't gaat hier nie lang meer duren vooraleer Coldplayke dat hier afsplitst naar een rijmpjes topic.
Mark my words.
Amaai nu voelt hij zich toch wel een oen,Kapoen.

Pas op of ik stuur mulan terug naar daar!ik blijf t zeggen.
Niveau zwam > niveau dit gedrocht.
All good. Continu afwisselen tussen even in bed liggen en rondwandelen.Hoe is t nog met @Carrion ?
Dat is nu eenmaal wat je krijgt als mensen ‘e klapke doen’. Als we te diep ergens op ingaan krijgt het zijn eigen topic dus heb je zo een vreemd niveau dat in wezen geen niveau heeft. Misschien de titel veranderen naar ‘Wat doet vandaag pijn en hoe los je het op’ (geen steek naar @Carrion, ben echt wel content voor u dat de pijn opgelost zal zijn! Gaat meer over onze vorderende leeftijden)ik blijf t zeggen.
Niveau zwam > niveau dit gedrocht.

nog altijd beter dan 95% geflirt met @ToneriderToen ik dit topic opende had ik ook niet verwacht dat 95% over airfryers, de eetgewoonten van @Tonerider en geflirt met @Mulan ging gaan![]()
Ge zijt toch echt gene goeie verkoper henog altijd beter dan 95% geflirt met @Tonerider