Duvelke?
Gaarne!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duvelke?
Aber das ist ook dik ok, das ist mir wurst zolang sie content seit.Maar tis een weissbierke geworden
Mijn Duits is net goed genoeg om te begrijpen dat je Tomski zijn worst hebt geclaimd!Aber das ist ook dik ok, das ist mir wurst zolang sie content seit.

Das ist juust, ja, das ist einen collectieven wurst gelijk seinen collectief zwembad.Mijn Duits is net goed genoeg om te begrijpen dat je Tomski zijn worst hebt geclaimd!![]()
Daar is maar 1 gepast antwoord op:Das ist juust, ja, das ist einen collectieven wurst gelijk seinen collectief zwembad.

Och man, weer met uw lang bakkes...Neen:![]()

Och man, weer met uw lang bakkes...![]()

Alez, bijna terug blij dus!

Oh, de worst van Tomski is eenheidsworst van Mora? Nee, daar doe ik de afstand niet voor. Ik geef mijn deel aan een ander lid van het collectief.Daar is maar 1 gepast antwoord op:
![]()
Dump je nu onze vriendelijke chefkok?Oh, de worst van Tomski is eenheidsworst van Mora? Nee, daar doe ik de afstand niet voor. Ik geef mijn deel aan een ander lid van het collectief.

Niet als chefkok, alleen als leverancier van worst.Dump je nu onze vriendelijke chefkok?![]()
Pas als mijne verhuis goed en wel achter de rug is vrees ikAlez, bijna terug blij dus!![]()

Jouw glimlach is de sfeer aan snelwegparkings 's nachts...Ik heb dat eerder 's nachts. En zeker in een snelwegrestaurant of zo een winkelke bij een tankstation (zoals er tegenwoordig meer en meer zijn terug). Daar hangt zo'n speciaal sfeerke.

Denk dat dat mijn area of expertise isJouw glimlach is de sfeer aan snelwegparkings 's nachts...
Sorry, maar dan beland je toch hier.
Ik weet nu wel nog niet of je onder @Squidward haar killer expertise valt of onder @Dr. Sheldon Cooper zijn vertiertjes...
Net in Suspicion gezien dat drie keer hard met de kofferklep op een nek boenken echt wel *stil* is dus je kan voluit een speciaal moment gaan beleven aan een tankstation.Jouw glimlach is de sfeer aan snelwegparkings 's nachts...
Sorry, maar dan beland je toch hier.
Ik weet nu wel nog niet of je onder @Squidward haar killer expertise valt of onder @Dr. Sheldon Cooper zijn vertiertjes...
Met een elektronische kofferklep gaat dat al niet werken.Net in Suspicion gezien dat drie keer hard met de kofferklep op een nek boenken echt wel *stil* is dus je kan voluit een speciaal moment gaan beleven aan een tankstation.
Ik help alles om zeep, I'll make it work!Met een elektronische kofferklep gaat dat al niet werken.

"Ja wacht he, blijven liggen, ze is bijna dicht ze"Met een elektronische kofferklep gaat dat al niet werken.