Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw letters zijn stukIk zen al qa zatj3sn![]()

Ipv niets te ruiken, riekt alles naar visAlweer een nieuwe variant???![]()
Volgens mij was @straight_six patient zero van die variant.Alweer een nieuwe variant???![]()
Nog nooit zo blij geweest om smerig slijm uit mijn mond te zien verschijnen. Dat smerig kutvirus is zich eindelijk gewonnen aan het geven.
Jep.. Dat slijm bleek witverlies te zijn.Volgens mij was @straight_six patient zero van die variant.
En is nu dan alles terug ok met uw vagina?Jep.. Dat slijm bleek witverlies te zijn.
Buiten af en toe een slijmprop all hood.En is nu dan alles terug ok met uw vagina?

West Vlamingen...Buiten af en toe een slijmprop all hood.![]()

Straattaal matie.West Vlamingen...![]()
Zo erg hadden ze die ook weer niet voorspeld hoor.Iedereen klaar voor de storm?
Wij weten beter hè @LintNaaah...
Vind het niet zo netjes hoor dat je je vrouw zomaar op een trampoline zet met dit weer. Gemene man dat je bent.![]()

Mijn vrouw is 1m59 "groot", algoed dat ze geen 150kg weegtWij weten beter hè @Lint![]()

Serieus? Ze leek me 1m65 ofzo.Mijn vrouw is 1m59 "groot", algoed dat ze geen 150kg weegt![]()
Neen, dat ben ik...Serieus? Ze leek me 1m65 ofzo.

Dat komt doordat je kleiner geschapen bent. Bij mij leek ze maar 1m40.Serieus? Ze leek me 1m65 ofzo.
Oh dan kan het!Dat komt doordat je kleiner geschapen bent. Bij mij leek ze maar 1m40.