Het grote slowchat topic

6-7 euro lijkt me het standaard tarief momenteel. 10 euro :crazy:, zie daar de veroorzakers van al die inflatie. :tongue: Betaal je dan ook 5 euro voor een brood "want je moet beschaamd zijn om er 2,5 euro voor te betalen"?
Een kind kost een huis.
Gezien de huizenprijzen, is het afleveren van babysitters dus ook een pak duurder geworden. Ergo: de prijs van het babysitten moest ook hoger. 🤷🏼

Een kind kost een huis.
Gezien de huizenprijzen, is het afleveren van babysitters dus ook een pak duurder geworden. Ergo: de prijs van het babysitten moest ook hoger. 🤷🏼
serieus antwoord op je kwinkslag :unsure::
6-7 euro is al een serieuze stijging tov een paar jaar geleden. Denk niet dat de uurlonen van dienstencheque personeel zo hard gestegen zijn...
Bovendien zaten we 16 jaar geleden in een kleine babyboom en is er dus overaanbod aan babysitters op de markt!

"Ja wacht he, blijven liggen, ze is bijna dicht ze"
Het was een Mercedes maar misschien niet recent. Ik weet alleen dat die ene de kofferklep drie keer met enige kracht op de andere zijn nek of hoofd toeklapte en hij was zaliger. Ik heb wel de Mercedes maar niemand om op te oefenen. De meeste passanten hier zijn van de middelbare school en dat lijkt mij geen optimaal testpubliek.

Er zijn vandaag net wat flessen drinkwijn aangekomen. Als iemand wil Wannezzen dan zijn die altijd welkom. (In geval het een liaison dangereux is). Wel zelf uw atributen en uw Wannezz voorzien, dit aanbod is enkel locatie en drank.

Er zijn vandaag net wat flessen drinkwijn aangekomen. Als iemand wil Wannezzen dan zijn die altijd welkom. (In geval het een liaison dangereux is). Wel zelf uw atributen en uw Wannezz voorzien, dit aanbod is enkel locatie en drank.
ik zou daar toch maar mee opletten

Captures.jpg

Indien nog voorradig begin maart: I’m in!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan