Een gat speciaal voor mij om te gebruiken?Da’s dan een lintgat![]()
Ik ben hier wel voor te vinden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een gat speciaal voor mij om te gebruiken?Da’s dan een lintgat![]()
Een gat speciaal voor mij om te gebruiken?
Ik ben hier wel voor te vinden.
Breng met deze foto de deelnemers in het anale sex forum maar niet op foute gedachten... Het is al druk genoeg in de ziekenhuizenMja op zijn Urbanus Frans klopt dat wel. Ik ken Alessi niet, is dat iets bekend?
Ik had "ironische Alessi" op gezocht en vond dit:
Bekijk bijlage 7338

Wegens gebrek aan details, ga ik nu uit van:Ik besef nu pas dat ik uren geleden een spraakmemo naar mijn schoonvader heb gestuurd die normaal gezien voor mijn man bestemd was.
Ging over een ruzie die we gisteren hadden en heb het al bij al netjes gehouden maar toch dus vandaar geen reactie meer.![]()
Teleurgestelde schoonvader ...Wegens gebrek aan details, ga ik nu uit van:
"Zolang jij denkt dat mijn exit een entrance is, ga je zonder verontschuldigen verdomd veel aan doe-het-zelven mogen doen!'

Breaking Tomski in de plaats?Met dees eletriekprijzen zou ik precies ni graag een wietplantage hebben. Denk dat het winstgevender is om de wiet te verbranden om eletriek mee te maken.
Ik ben gemandateerd door het Bisdom
inderdaad. Voor al uw biechten, 1 adres: Squidward.
Ik heb zelf ook een mandaat 

Dan starten we toch samen een zaak! Biecht-on-wheels.Ik heb zelf ook een mandaat
![]()
Maar jij hebt geen rijbewijs en mijn rijvaardigheden matchen eerder die van iemand die onze leeftijden samengeteld heeft.Dan starten we toch samen een zaak! Biecht-on-wheels.

Ik beeld me daar spontaan een huifkar bij inDan starten we toch samen een zaak! Biecht-on-wheels.

En daarbij verkopen we ook een tonic tegen haarverlies en/of impotentie.Ik beeld me daar spontaan een huifkar bij in![]()
Maar biecht-op-stepke dat komt niet over. Misschien kunnen we zo een megakerk oprichten, zoals in Amerika en dan miljoenen verdienen! The Righteous Gemstones meets Joel Osteen zo.Maar jij hebt geen rijbewijs en mijn rijvaardigheden matchen eerder die van iemand die onze leeftijden samengeteld heeft.![]()
En daarbij verkopen we ook een tonic tegen haarverlies en/of impotentie.
Dan starten we toch samen een zaak! Biecht-on-wheels.
Dat zit dan weer in een kartonnen doos van Dunaldi.Niet te verwarren met bucht on wheels.
Ik rij jullie wel rond en doop mensen in wijwater.Maar biecht-op-stepke dat komt niet over. Misschien kunnen we zo een megakerk oprichten, zoals in Amerika en dan miljoenen verdienen! The Righteous Gemstones meets Joel Osteen zo.