Squidward
Well-known member
Met zo een username? Vaneigens gij!Ben ik aangenomen dan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met zo een username? Vaneigens gij!Ben ik aangenomen dan?
Ik kan in de winkel moeilijk kiezen, dus ik neem gewoon teveel mee.Hangt af van je koekjes keuze... Choose wisely!
Ik kan mij nochtans Tomski de koekjesbakker wel voorstellen, genre Nigella maar met meer haar op de benen.Ik lust alleen die koekjes die vanonder in de melocakes zitten!
Tuurlijk, je mag zelfs kiezen of het voor de koeken of voor het zuiveren van zieltjes.Mag ik ook komen?
Ik hoor weinig specifieks...Ik kan in de winkel moeilijk kiezen, dus ik neem gewoon teveel mee.

Ben blij dat je de benen gekozen hebt.Ik kan mij nochtans Tomski de koekjesbakker wel voorstellen, genre Nigella maar met meer haar op de benen.
Ik wil mij niet uitspreken over uw boezem.Ben blij dat je de benen gekozen hebt.
Dat komt goed uit, ik zal de bovenkant wel eten.Ik lust alleen die koekjes die vanonder in de melocakes zitten!
Why not both?Tuurlijk, je mag zelfs kiezen of het voor de koeken of voor het zuiveren van zieltjes.

Dat komt goed uit, ik zal de bovenkant wel eten.
Toch goed? Jij hebt keuze en ik kan niks verkeerd doenIk hoor weinig specifieks...![]()

Zeg eens @Mulan wat zijn je favoriete koekjes?Toch goed? Jij hebt keuze en ik kan niks verkeerd doen![]()
You evil you!
Zo’n val was wellicht logischer geweest maar misschien verwacht ik teveel van een droom.Helemaal fout, de enige echte Leonidas Manons are my guilty pleasure!Probeer chocolade.![]()

Ik heb bewijs op beeld.Helemaal fout, de enige echte Leonidas Manons are my guilty pleasure!![]()