Het grote slowchat topic

Fatshaming in HLN!

Nog geen duidelijkheid over vierde prik voor brede bevolking

Ik besef nu pas dat ik uren geleden een spraakmemo naar mijn schoonvader heb gestuurd die normaal gezien voor mijn man bestemd was.:cry:
Ging over een ruzie die we gisteren hadden en heb het al bij al netjes gehouden maar toch dus vandaar geen reactie meer.:cry:
Wegens gebrek aan details, ga ik nu uit van:
"Zolang jij denkt dat mijn exit een entrance is, ga je zonder verontschuldigen verdomd veel aan doe-het-zelven mogen doen!'

Wegens gebrek aan details, ga ik nu uit van:
"Zolang jij denkt dat mijn exit een entrance is, ga je zonder verontschuldigen verdomd veel aan doe-het-zelven mogen doen!'
Teleurgestelde schoonvader ...
Of was het eerder iets in de zin van wat jullie zouden uitsteken vanavond om het weer "bij te leggen"? :eek2:

Met dees eletriekprijzen zou ik precies ni graag een wietplantage hebben. Denk dat het winstgevender is om de wiet te verbranden om eletriek mee te maken.

Maar jij hebt geen rijbewijs en mijn rijvaardigheden matchen eerder die van iemand die onze leeftijden samengeteld heeft. 🤔
Maar biecht-op-stepke dat komt niet over. Misschien kunnen we zo een megakerk oprichten, zoals in Amerika en dan miljoenen verdienen! The Righteous Gemstones meets Joel Osteen zo.

En daarbij verkopen we ook een tonic tegen haarverlies en/of impotentie.
thumb_very-nice-great-success-great-succes-borat-very-nice-52518578.png

Maar biecht-op-stepke dat komt niet over. Misschien kunnen we zo een megakerk oprichten, zoals in Amerika en dan miljoenen verdienen! The Righteous Gemstones meets Joel Osteen zo.
Ik rij jullie wel rond en doop mensen in wijwater.
Ik heb wel enkele tattoos die niet door de religieuze beugel kunnen, maar ik ben dan ook 'maar' chauffeur en doper van stout gespuis he.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan