Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heeft die gemerkt dat ge wel een airfryer-lover zijt, maar dat ge nog in de kast zit.Trouwens een vraag voor @Tonerider
Volgens mij werk jij in de collruyt en heb je me vrijdag airfryer shit willen aansmeren.
Ik had ovenkroketten mee (die gooi ik dan in de frietpot en ik hoop altijd dat het de laatste zak is om airfryer volk te sarren) begint die kerel van de collruyt daar vanalles van producten af te rammelen.
"die zijn lekker e, en we hebben ook nog dat en dat en dat voor in de airfryer"
vriendelijk bedankt en erbij vermeld dat ik iemand weet die biefstuk in dat ding steekt en ik zeker zo niet zou willen eindigen. Het enige dat hij dan nog gezegd heeft is " dat is dan 160€ aub."
Dus ik volg @nestorius als hij zegt dat je niet naar dat oord van verderf moet gaan.
Aach, nu gaan we nog wat victim blaming doen ook.Volgens mij heeft die gemerkt dat ge wel een airfryer-lover zijt, maar dat ge nog in de kast zit.
Die verkoper wilt u alleen maar zeggen dat het ok is om ook van airfryer te houden.
En ge moet dat ook geleidelijk aan doen niet direkt een grote steak erin steken, maar begin met een kroketje, misschien vind je het wel lekker.
Der zit weer een vrouw in 't spel zeker?!?Wuk es dad'iere? Ik ben een paar dagen minder online en tis hier ambras?
)Duidelijk ontkenningsfase.Aach, nu gaan we nog wat victim blaming doen ook.
Der zit weer een vrouw in 't spel zeker?!?
(Sorry voor de seksistische veronderstelling...)
Volgens mij is dat grensoverschrijdend i.p.v. seksistischTis vooral seksistisch als er ongewild een spel in de vrouw zit

En als het grensoverschrijdend is, moet ge ne coronapas hebben.Volgens mij is dat grensoverschrijdend i.p.v. seksistisch![]()
Aaah maar dat heb ik!En als het grensoverschrijdend is, moet ge ne coronapas hebben.
Dank om me wegwijs te maken in de complexiteit van het sociaal aanvaardbare.Als ze al +covid-19 is hoeft da nimeer. +Covid-16 en +covid-14 zijn op sommige locaties ook ok, maar toch best oppassen hoor.En als het grensoverschrijdend is, moet ge ne coronapas hebben.
@Loser mag dit zomaar?Der zit weer een vrouw in 't spel zeker?!?
(Sorry voor de seksistische veronderstelling...)
Ik denk dat ge eens serieus genomen moet worden, ja.En als het grensoverschrijdend is, moet ge ne coronapas hebben.
Disclaimer: voor degene die me serieus nemen: zowel seksisme als grensoverschrijdend gedrag worden absoluut afgekeurd door mij.
Stereotiep partnerbeeldIk denk dat ge eens serieus genomen moey worden, ja.
Ik ga het nie doen, maar hopelijk kan een vrouw u daar es mee helpen.

Wel, er stond een interessant artikel in hln, maar aangezien ik me dat betalend artikel nog niet kan permitteren, ga ik me ook geen Lisette kunnen permitteren. No koffiekoeken for me.@Loser mag dit zomaar?
Een vrouw die een stereotiep mopke maakt, gaat BG daar niet van kapot?
Ik denk dat ge eens serieus genomen moey worden, ja.
Ik ga het nie doen, maar hopelijk kan een vrouw u daar es mee helpen.
Banee, ik wist dat Toon op zoek is naar een vrouw.Stereotiep partnerbeeld![]()
Crowdfunding opzetten?Wel, er stond een interessant artikel in hln, maar aangezien ik me dat betalend artikel nog niet kan permitteren, ga ik me ook geen Lisette kunnen permitteren. No koffiekoeken for me.
![]()
Sekswerkers getuigen. Nanoe (26): “Wat ik heb geleerd over mannen? Dat het geile donders zijn” Lisette (31): “Ik zou net zeggen: ze zijn méér dan dat”
“Of wij elkaars job zouden willen doen? No way!” De ene sekswerker is duidelijk de andere niet, zo bewijst een dubbelgesprek met Nanoe Vaesen en Lisette Mepschen. Maar één ding doen ze wel allebei: in dit interview praten ze vrijuit. Over de meest bizarre wensen van hun klanten, wat ze verdienen...www.hln.be
En ge hoeft er niet voor te zwijgen zoals Loser.Crowdfunding opzetten?
Of hier ne post maken, zodat we kunnen bijleggen.
Toon moet zwijgen.En ge hoeft er niet voor te zwijgen zoals Loser.
Ugh, ben je een mens of een yeti?![]()

Ik denk dat iedereen hier eens serieus genomen moet worden. 't Is nodig!Ik denk dat ge eens serieus genomen moet worden, ja.
600 euro per "date"Wel, er stond een interessant artikel in hln, maar aangezien ik me dat betalend artikel nog niet kan permitteren, ga ik me ook geen Lisette kunnen permitteren. No koffiekoeken for me.
![]()
Sekswerkers getuigen. Nanoe (26): “Wat ik heb geleerd over mannen? Dat het geile donders zijn” Lisette (31): “Ik zou net zeggen: ze zijn méér dan dat”
“Of wij elkaars job zouden willen doen? No way!” De ene sekswerker is duidelijk de andere niet, zo bewijst een dubbelgesprek met Nanoe Vaesen en Lisette Mepschen. Maar één ding doen ze wel allebei: in dit interview praten ze vrijuit. Over de meest bizarre wensen van hun klanten, wat ze verdienen...www.hln.be