Het grote slowchat topic

Trouwens een vraag voor @Tonerider

Volgens mij werk jij in de collruyt en heb je me vrijdag airfryer shit willen aansmeren.

Ik had ovenkroketten mee (die gooi ik dan in de frietpot en ik hoop altijd dat het de laatste zak is om airfryer volk te sarren) begint die kerel van de collruyt daar vanalles van producten af te rammelen.

"die zijn lekker e, en we hebben ook nog dat en dat en dat voor in de airfryer"

vriendelijk bedankt en erbij vermeld dat ik iemand weet die biefstuk in dat ding steekt en ik zeker zo niet zou willen eindigen. Het enige dat hij dan nog gezegd heeft is " dat is dan 160€ aub."

Dus ik volg @nestorius als hij zegt dat je niet naar dat oord van verderf moet gaan.
Volgens mij heeft die gemerkt dat ge wel een airfryer-lover zijt, maar dat ge nog in de kast zit.

Die verkoper wilt u alleen maar zeggen dat het ok is om ook van airfryer te houden.

En ge moet dat ook geleidelijk aan doen niet direkt een grote steak erin steken, maar begin met een kroketje, misschien vind je het wel lekker.

Volgens mij heeft die gemerkt dat ge wel een airfryer-lover zijt, maar dat ge nog in de kast zit.

Die verkoper wilt u alleen maar zeggen dat het ok is om ook van airfryer te houden.

En ge moet dat ook geleidelijk aan doen niet direkt een grote steak erin steken, maar begin met een kroketje, misschien vind je het wel lekker.
Aach, nu gaan we nog wat victim blaming doen ook.

Der zit weer een vrouw in 't spel zeker?!?
(Sorry voor de seksistische veronderstelling... 😔)
@Loser mag dit zomaar?
Een vrouw die een stereotiep mopke maakt, gaat BG daar niet van kapot?
En als het grensoverschrijdend is, moet ge ne coronapas hebben.

Disclaimer: voor degene die me serieus nemen: zowel seksisme als grensoverschrijdend gedrag worden absoluut afgekeurd door mij.
Ik denk dat ge eens serieus genomen moet worden, ja.
Ik ga het nie doen, maar hopelijk kan een vrouw u daar es mee helpen.

Laatst bewerkt:
@Loser mag dit zomaar?
Een vrouw die een stereotiep mopke maakt, gaat BG daar niet van kapot?

Ik denk dat ge eens serieus genomen moey worden, ja.
Ik ga het nie doen, maar hopelijk kan een vrouw u daar es mee helpen.
Wel, er stond een interessant artikel in hln, maar aangezien ik me dat betalend artikel nog niet kan permitteren, ga ik me ook geen Lisette kunnen permitteren. No koffiekoeken for me.

Wel, er stond een interessant artikel in hln, maar aangezien ik me dat betalend artikel nog niet kan permitteren, ga ik me ook geen Lisette kunnen permitteren. No koffiekoeken for me.

Crowdfunding opzetten?
Of hier ne post maken, zodat we kunnen bijleggen.

‘De toon en lisette doen retteketet collectebus’.

600 euro per "date" 🙈

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan