Het grote slowchat topic

Eerder zo

lumbersexual-men-style-beards.jpg
Ugh, ben je een mens of een yeti? 🙄🤨

Maar @Remake scheert zijn benen niet. Ook heeft hij geen kinderen die praten als een of andere thug, werkt hij niet bij de flikken en hij heeft minimum een rijbewijs c. Dus niks te vinden om die te sarren.
Ok, je hebt me overtuigd om terug te komen.
Bureaumanneke, geen flik opt straat.
Veel meer fun op de bureau. Kan ik mensen veel meer mee kloten.

Eerste werk maandag is @Mulan seinen. Dan kan ze niet meer buiten komen zonder tegen gehouden te worden. Dat zal haar leren van me weg te pesten.

Vond niemand het vreemd dat squid er precies mee in zat dat ik bij de flikken werk?icm haar postgeschiedenis lijkt het me toch maar bedenkelijk.

Eerste werk maandag is @Mulan seinen. Dan kan ze niet meer buiten komen zonder tegen gehouden te worden. Dat zal haar leren van me weg te pesten.
6: je moet een verdachte aanhouden, ze is een gevaar voor de maatschappij!
Agent: om wie gaat het?
6: een veertigjare! Met leggings! En ze woont in de Vlaamse Ardennen!
Agent: en wat zijn de feiten?
6: ze pest me! Alez ja, eigenlijk niet. Maar ze brengt het slechtste in mij naar boven en daardoor krijg ik onder mijn voeten!
Agent: jaja, 'tis goe manneke, ge zijt braaf!

Vond niemand het vreemd dat squid er precies mee in zat dat ik bij de flikken werk?icm haar postgeschiedenis lijkt het me toch maar bedenkelijk.

Dat is ook bedenkelijk, tiens, ik ga op mijn (ver)tellen moeten passen als het oor der wet hier zit. Ik ga mijn interesse officieel verleggen van creatief koken naar leggings.

Dat is ook bedenkelijk, tiens, ik ga op mijn (ver)tellen moeten passen als het oor der wet hier zit. Ik ga mijn interesse officieel verleggen van creatief koken naar leggings.
Er is nochtans nog niemand opgepakt geweest omdat ze veel beloven maar weinig doen hoor. Gezien er maar weinig politici in den bak zitten.

Er is nochtans nog niemand opgepakt geweest omdat ze veel beloven maar weinig doen hoor. Gezien er maar weinig politici in den bak zitten.
Ik heb het al eens gezegd: een gezonde interesse is niet gelijk aan iedereen om leggen die je tegen komt. Ik heb geen BTW nummer om commissies aan te nemen. Als je zo een rivaliteit wil opzetten als in een comic book, wil ik wel meedoen maar dan sta ik er op dat gij eerst gaat.
Sommigen zijn wielerfan, ik ben moordfan. Da’s nu toch zo vreemd niet?

Ik heb het al eens gezegd: een gezonde interesse is niet gelijk aan iedereen om leggen die je tegen komt. Ik heb geen BTW nummer om commissies aan te nemen. Als je zo een rivaliteit wil opzetten als in een comic book, wil ik wel meedoen maar dan sta ik er op dat gij eerst gaat.
Sommigen zijn wielerfan, ik ben moordfan. Da’s nu toch zo vreemd niet?
Maar kan je jezelf wielerfan noemen als ge geen enkele koers bekijkt?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan