Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ben jij een zaag of een tang?![]()
Ok, je hebt me overtuigd om terug te komen.Maar @Remake scheert zijn benen niet. Ook heeft hij geen kinderen die praten als een of andere thug, werkt hij niet bij de flikken en hij heeft minimum een rijbewijs c. Dus niks te vinden om die te sarren.
Veel meer fun op de bureau. Kan ik mensen veel meer mee kloten.Bureaumanneke, geen flik opt straat.
Kan je dan ook @Loser seinen. Ik vraag dit voor een vriendOk, je hebt me overtuigd om terug te komen.
Veel meer fun op de bureau. Kan ik mensen veel meer mee kloten.
Eerste werk maandag is @Mulan seinen. Dan kan ze niet meer buiten komen zonder tegen gehouden te worden. Dat zal haar leren van me weg te pesten.

Misschien kunnen we er een permban uitsleuren.Ik kan hem weer uitdagen om hier iets te posten.. Dan straft hij zichzelf weer.
6: je moet een verdachte aanhouden, ze is een gevaar voor de maatschappij!Eerste werk maandag is @Mulan seinen. Dan kan ze niet meer buiten komen zonder tegen gehouden te worden. Dat zal haar leren van me weg te pesten.
Dat kon veel korter.6: je moet een verdachte aanhouden, ze is een gevaar voor de maatschappij!
Agent: om wie gaat het?
6: een veertigjare! Met leggings!
Agent: jaja, 'tis goe manneke, ge zijt braaf!
Het was ik. Ik ben die vriend.Kan je dan ook @Loser seinen. Ik vraag dit voor een vriend![]()
agent: *cocks shotgun*6: je moet een verdachte aanhouden, ze is een gevaar voor de maatschappij!
Agent: om wie gaat het?
6: een veertigjare! Met leggings!
Dat kon veel korter.
Maar wat is vriend he. Laten we daar een semantische discussie over houden waarbij we naar goede gewoonte de goalpoasts wat verzetten tijdens de discussie.Het was ik. Ik ben die vriend.
Vond niemand het vreemd dat squid er precies mee in zat dat ik bij de flikken werk?icm haar postgeschiedenis lijkt het me toch maar bedenkelijk.
Er is nochtans nog niemand opgepakt geweest omdat ze veel beloven maar weinig doen hoor. Gezien er maar weinig politici in den bak zitten.Dat is ook bedenkelijk, tiens, ik ga op mijn (ver)tellen moeten passen als het oor der wet hier zit. Ik ga mijn interesse officieel verleggen van creatief koken naar leggings.
Best naar pol & actua verplaatsen dan, denk ik?Maar wat is vriend he. Laten we daar een semantische discussie over houden waarbij we naar goede gewoonte de goalpoasts wat verzetten tijdens de discussie.
Ik heb het al eens gezegd: een gezonde interesse is niet gelijk aan iedereen om leggen die je tegen komt. Ik heb geen BTW nummer om commissies aan te nemen. Als je zo een rivaliteit wil opzetten als in een comic book, wil ik wel meedoen maar dan sta ik er op dat gij eerst gaat.Er is nochtans nog niemand opgepakt geweest omdat ze veel beloven maar weinig doen hoor. Gezien er maar weinig politici in den bak zitten.
Maar kan je jezelf wielerfan noemen als ge geen enkele koers bekijkt?Ik heb het al eens gezegd: een gezonde interesse is niet gelijk aan iedereen om leggen die je tegen komt. Ik heb geen BTW nummer om commissies aan te nemen. Als je zo een rivaliteit wil opzetten als in een comic book, wil ik wel meedoen maar dan sta ik er op dat gij eerst gaat.
Sommigen zijn wielerfan, ik ben moordfan. Da’s nu toch zo vreemd niet?
een zaagtangBen jij een zaag of een tang?![]()