Het grote slowchat topic

Maar kan je jezelf wielerfan noemen als ge geen enkele koers bekijkt?
Niet dat ik persé contrarie wil zijn maar er zullen zo wel mensen zijn. Dan is dat misschien geen ‘fan’ maar sympathie. Ik heb we sympathie voor dieje die zijn eigen daar eens over die berm in een ravijn gejeet heeft. Die andere die alles wint, is dan weer minder mijn ding.
Ik denk dat jij gewoon @straight_six zijn carrière wil helpen door hem een moordenaar aan de hand te doen. Maar dat zal ikke niet zijn.

@nestorius Plus, ik hou nu enkel van leggings. Leggings zijn nu mijn interesse. Yay, leggings.
Hop al mijn respect met 1 woord verloren. Een geniale gifmoord kan ik alleen maar respect voor hebben. Er kan altijd eens per ongeluk aan de delete knop en vervolgens aan de j knop gehaperd worden.

Maar dat onding aan hebben? Dan zorg ik ervoor dat je naam in Calibri, size 120, B onderstreept en in het rood op iedereen zijn scherm springt.

Hop al mijn respect met 1 woord verloren. Een geniale gifmoord kan ik alleen maar respect voor hebben. Er kan altijd eens per ongeluk aan de delete knop en vervolgens aan de j knop gehaperd worden.

Maar dat onding aan hebben? Dan zorg ik ervoor dat je naam in Calibri, size 120, B onderstreept en in het rood op iedereen zijn scherm springt.

Maar stel nu dat ik een perzikachterwerk heb, in zo een TikTok legging ‘that makes the butt looks great’. Zo een achterwerk dat een wonder der natuur is. Daar zou je toch niks op tegen hebben?

Ik hoopte dat miss poes een legging zou aanhebben.
Teleurstelling:

Laatst bewerkt:
Maar stel nu dat ik een perzikachterwerk heb, in zo een TikTok legging ‘that makes the butt looks great’. Zo een achterwerk dat een wonder der natuur is. Daar zou je toch niks op tegen hebben?
Daar zou eerst aan gevoeld moeten worden voor het de goedkeuring kan krijgen.

Doe anders maar een brouwsel klaar voor mij als het zover zou komen.
Koffie, thee of liever iets alcoholisch? Of iets dat verdampt in uw bad? Liever gewurgd met een legging?
Ik ken wel een fantastisch schoon meiske maar die draagt geen leggings (wel pyjama’s) en ze *is* vrij. Maar ik zie haar graag dus de man die ik naar haar zou sturen moet wel ne goeie zijn.

Koffie, thee of liever iets alcoholisch? Of iets dat verdampt in uw bad? Liever gewurgd met een legging?
Ik ken wel een fantastisch schoon meiske maar die draagt geen leggings (wel pyjama’s) en ze *is* vrij. Maar ik zie haar graag dus de man die ik naar haar zou sturen moet wel ne goeie zijn.
Alcohol kan nooit slecht zijn. Maar doe me anders toch maar een mooi meisje als het voor jou hetzelfde is.

Trouwens een vraag voor @Tonerider

Volgens mij werk jij in de collruyt en heb je me vrijdag airfryer shit willen aansmeren.

Ik had ovenkroketten mee (die gooi ik dan in de frietpot en ik hoop altijd dat het de laatste zak is om airfryer volk te sarren) begint die kerel van de collruyt daar vanalles van producten af te rammelen.

"die zijn lekker e, en we hebben ook nog dat en dat en dat voor in de airfryer"

vriendelijk bedankt en erbij vermeld dat ik iemand weet die biefstuk in dat ding steekt en ik zeker zo niet zou willen eindigen. Het enige dat hij dan nog gezegd heeft is " dat is dan 160€ aub."

Dus ik volg @nestorius als hij zegt dat je niet naar dat oord van verderf moet gaan.

Trouwens een vraag voor @Tonerider

Volgens mij werk jij in de collruyt en heb je me vrijdag airfryer shit willen aansmeren.

Ik had ovenkroketten mee (die gooi ik dan in de frietpot en ik hoop altijd dat het de laatste zak is om airfryer volk te sarren) begint die kerel van de collruyt daar vanalles van producten af te rammelen.

"die zijn lekker e, en we hebben ook nog dat en dat en dat voor in de airfryer"

vriendelijk bedankt en erbij vermeld dat ik iemand weet die biefstuk in dat ding steekt en ik zeker zo niet zou willen eindigen. Het enige dat hij dan nog gezegd heeft is " dat is dan 160€ aub."

Dus ik volg @nestorius als hij zegt dat je niet naar dat oord van verderf moet gaan.
Sorry maar dat is grensoverschrijdend gedrag dat niet getolereerd mag worden. Ik zou toch klacht indienen, want als hij dat bij u probeerde zal hij dat ook wel bij anderen doen. De vuile pervert.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan