Het grote slowchat topic

Werken? Ik word daar zo moe van 🤓
Ik wist dat dit ging volgen :p You know what I mean 😌
Als je zo'n "magic wand" had, had ik toch verwacht dat je andere dingen zou doen! :unsure:
Hahaha die zag ik ook al aankomen. Ik heb zo'n ding maar tis een kleinere en draadloos en niet zo goed. Zo eentje is natuurlijk ultimate powah!
Good stuff! Na de penguin is dit toch zeker iets om in huis te hebben.
The man knows his stuff.

Snel 2 Duvels gedronken. En daarna nog op het gemakske een Gouden Carolus whisky infused.

tenor-5.gif

Mixed feelings.
Akkoord met pizza en chips, maar zoetigheid kan daar ook gerust nog bij 😍 😍
eigenaardig genoeg nooit een fan van snoep geweest, zelfs als kind niet.
Langs de andere kant drink ik wel graag cola en al die zoete brol en ook tegen ijsjes zal ik bijna nooit nee zeggen, maar gewoon snoepgoed: meh. heel sporadisch. Bij die zure katja's was me het enkel om dat zure poeder te doen, de snoep zelf boeide me niet.

Bij die zure katja's was me het enkel om dat zure poeder te doen, de snoep zelf boeide me niet.
Een zure Katja ken ik niet, is dat zo iets als een Marina of een Karen? En welk onderdeel is dan juist de zure poeder wat u wel boeit?

Ik kan niet volgen het uw dubbelzinnige posts.

Om niet helemaal scheef bekeken te worden in het frituur heb ik gedaan of ik naar huis gebeld heb om te vragen of nonkel henri en tante eugenie ook saus op die frieten moesten hebben, en of da voor hun 3 kinderen een bicky moest zijn.

Om niet helemaal scheef bekeken te worden in het frituur heb ik gedaan of ik naar huis gebeld heb om te vragen of nonkel henri en tante eugenie ook saus op die frieten moesten hebben, en of da voor hun 3 kinderen een bicky moest zijn.
@Remake zit dan wel te zeggen dat zijn haar begint uit te vallen sinds zijn kleine op komst is maar uw kinderen vreten gewoon de oren van uw kop. (En als dat zo verder gaat zal het weel meer zijn dan uw oren alleen.)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan