Tonerider
Well-known member
daar kan ik zelf mee spelen hoor, ik heb er namelijk ook... 't is 't andere dat ik al twee jaar niet meer heb aangeraakt@Tonerider als je wil mag je morgen mee naar dat postkantoor, ze spelen heel graag met kl*ten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar kan ik zelf mee spelen hoor, ik heb er namelijk ook... 't is 't andere dat ik al twee jaar niet meer heb aangeraakt@Tonerider als je wil mag je morgen mee naar dat postkantoor, ze spelen heel graag met kl*ten.

Alé, tis goed, kies u een formaat en ik zal zien of ik in het Glazen Straatje iets kan vinden. Zal wel rekenen voor aangetekend want dat moet niet bij u gebuur afgezet worden.daar kan ik zelf mee spelen hoor, ik heb er namelijk ook... 't is 't andere dat ik al twee jaar niet meer heb aangeraakt![]()
Er is sinds een tijdje toch plaats voor een auto nodig?dat zijn serieuze binnenafmetingen dat die hebben.
Dat waren toch nogal pateekes!Ah, nonkel Feddy en de tettenbijter
Ik ga eerst zeggen wat belangrijk is, zodat ge daar al niet over leest. Zijt ge klaar?
Hier is ie ...
Ten eerste: EN DAN ???????????????? WAT ZIJN WE HIERMEE ?????????????
Ik denk dat je de verkeerde persoon uit dat topic gequote hebt
Neenee het moet hier plezant blijvenIk denk dat je de verkeerde persoon uit dat topic gequote hebt

Ik ben met Mac in gesprek, als ge dat kalm doet geraakt ge nergens.
Ach, beiden een monoloog aant het voeren.Ik ben met Mac in gesprek, als ge dat kalm doet geraakt ge nergens.
Is elke mac discussie niet zo?Ach, beiden een monoloog aant het voeren.
En dan de laatste fase: Mac die niet eens leest wat de reacties er op zijnIs elke mac discussie niet zo?
- Monoloog 1: Mac
- Monoloog 2: Al de rest die hetzelfde zegt, wat (toevallig) het tegenovergestelde is van #1
wacht maar tot straks bekend raakt dat hij eigenlijk een aannemer is die ook opkomt voor de NVAFuck, eigenlijk heeft die gast ons toch al 15 jaar bij ons pietje zuh. Meest efficiënte troll ooit, samen met Trump.
Volledig tegen zijn principes, maar de maatschappij heeft em er toe gedwongen?wacht maar tot straks bekend raakt dat hij eigenlijk een aannemer is die ook opkomt voor de NVA
Vraag het eens in pol en actua. Daar gaat wel iemand kunnen antwoorden op die semantische vraag.is dit een positieve zelftest? de bijsluiter zegt "De kleurintensiteit in het testlijngebied (T) kan variëren afhankelijk van de concentratie van de in het monster aanwezige analyten. Daarom dient elke verkleuring in het testlijngebied (T) te worden beschouwd als een positief resultaat."
maar da's toch heel lichtroze?
![]()
Vals positief is toch echt wel uitzonderlijk.Mijn madam had een vergelijkbaar resultaat op haar zelftest zaterdag.
Zaterdag nog PCR gedaan, zondag resultaat en negatief, zelftest zondagavond ook.
Betrouwbaarheid van die dingen zijn niet super....