515
Well-known member
Als je zo'n "magic wand" had, had ik toch verwacht dat je andere dingen zou doen!If I had a magic wand ... I would make those two work.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zo'n "magic wand" had, had ik toch verwacht dat je andere dingen zou doen!If I had a magic wand ... I would make those two work.

Good stuff! Na de penguin is dit toch zeker iets om in huis te hebben.Als je zo'n "magic wand" had, had ik toch verwacht dat je andere dingen zou doen!![]()
Ik wist dat dit ging volgenWerken? Ik word daar zo moe van![]()
You know what I mean
Hahaha die zag ik ook al aankomen. Ik heb zo'n ding maar tis een kleinere en draadloos en niet zo goed. Zo eentje is natuurlijk ultimate powah!Als je zo'n "magic wand" had, had ik toch verwacht dat je andere dingen zou doen!![]()
The man knows his stuff.Good stuff! Na de penguin is dit toch zeker iets om in huis te hebben.
Ja lap die moest ik dus wel kennen... #InsertcoronaexcuusNiet jong genoeg eerder.
Hij had je compleet misleid met de foute tekst!Ja lap die moest ik dus wel kennen... #Insertcoronaexcuus
Ik had training dus pas heel laat eraan kunnen beginnen! Snel 2 Duvels gedronken. En daarna nog op het gemakske een Gouden Carolus whisky infused.@Bloembak vandaag 3 Rochefort 10’s genuttigd![]()
Snel 2 Duvels gedronken. En daarna nog op het gemakske een Gouden Carolus whisky infused.
dan had ik m'n snoep toch moeten delen en zou die tong niet kapot zijn geweest? (speelt de vermoorde onschuld)
Mixed feelings.ik ben zo geen snoeper qua zoete dingen.
Maar ik ben wel net terug van de delhaize met ne pizza en ne zak paprika chips

Zolang de zak maar leeg is, moet ge niet klagendan had ik m'n snoep toch moeten delen en zou die tong niet kapot zijn geweest? (speelt de vermoorde onschuld)
eigenaardig genoeg nooit een fan van snoep geweest, zelfs als kind niet.Mixed feelings.
Akkoord met pizza en chips, maar zoetigheid kan daar ook gerust nog bij![]()
![]()
Een zure Katja ken ik niet, is dat zo iets als een Marina of een Karen? En welk onderdeel is dan juist de zure poeder wat u wel boeit?Bij die zure katja's was me het enkel om dat zure poeder te doen, de snoep zelf boeide me niet.
Een zure Katja ken ik niet, is dat zo iets als een Marina of een Karen? En welk onderdeel is dan juist de zure poeder wat u wel boeit?
Ik kan niet volgen het uw dubbelzinnige posts.
@Remake zit dan wel te zeggen dat zijn haar begint uit te vallen sinds zijn kleine op komst is maar uw kinderen vreten gewoon de oren van uw kop. (En als dat zo verder gaat zal het weel meer zijn dan uw oren alleen.)Om niet helemaal scheef bekeken te worden in het frituur heb ik gedaan of ik naar huis gebeld heb om te vragen of nonkel henri en tante eugenie ook saus op die frieten moesten hebben, en of da voor hun 3 kinderen een bicky moest zijn.
Als die van mij ook mijn oren gaat opvreten ga ik er uitzien als een ei.@Remake zit dan wel te zeggen dat zijn haar begint uit te vallen sinds zijn kleine op komst is maar uw kinderen vreten gewoon de oren van uw kop. (En als dat zo verder gaat zal het weel meer zijn dan uw oren alleen.)
Amai, ne Grizzly kost hier nen euro meer!