Het grote slowchat topic

Gisteren naar de schoonouders geweest. Had er daar toch wel ene van de familie een airfryer gekocht zeker. Het is er zeker een half uur over gesproken geweest. Blijkbaar kunde daar biefstuk in klaarmaken ook. En heb je speciale frietjes voor derin. Maar overfrietjes mag ook. Heb nog proberen mijne lach in te houden. Is niet gelukt.

Slecht. 😡
Alez, ja, afhankelijk van de context natuurlijk 😏😏😏.

(Met de dochter heeft hij wel oordoppen op maat laten maken, "seg! Beetje stiller graag, mijn oren!" Blijkt niet zo efficiënt te zijn bij een krijsende baby. :unsure: )
Damn dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Heb hier ergens nog een paar op maat gemaakte oordoppen liggen.

Want de mute knop bij de kinderen en vrouw heb ik nog niet gevonden.

Damn dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Heb hier ergens nog een paar op maat gemaakte oordoppen liggen.

Want de mute knop bij de kinderen en vrouw heb ik nog niet gevonden.
Hij heeft ook zo een M3 bouwvakkerskoptelefoon om nog meer geluid te kunnen muten, volgens mij heb jij met 4 kinderen deze nodig.
Wel niet discreet maar soit! 😇

Hij heeft ook zo een M3 bouwvakkerskoptelefoon om nog meer geluid te kunnen muten, volgens mij heb jij met 4 kinderen deze nodig.
Wel niet discreet maar soit! 😇
Bij de 4 kinderen is geluidsreductie voldoende, anders weer ik niet wat ze uit aan het steken zijn.

Bij de vrouw mag het geluidloos zijn. Ik weet toch al wat ze zal zeggen....

Slecht. 😡
Alez, ja, afhankelijk van de context natuurlijk 😏😏😏.

(Met de dochter heeft hij wel oordoppen op maat laten maken, "seg! Beetje stiller graag, mijn oren!" Blijkt niet zo efficiënt te zijn bij een krijsende baby. :unsure: )
Een paar uur in de sneeuw zetten is goedkoper en efficiënter.

de keukendeur op slot doen 🤷‍♂️
Vrouwen kunnen wel heel creatief en vooral HEEEEEEEEEL luidruchtig zijn met een doorsnee keukenuitrusting natuurlijk...

Zet de keukenradio loeihard, mixt ondertussen in het luchtledige terwijl de dochter de metalen pollepel krijgt aangereikt met een hoofdwenk richting potten- en pannenkast. 😈😍

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan