Het grote slowchat topic

Op deze dag, 11 jaar geleden, zei de dokter tegen mij ‘ge zijt op uw gemak, madam, zeker nog twee weken, de kleinen zit op zijn gemak’.

De kleinen die vervolgens op 2 januari gekomen is.

@arevee tis bij Mamba dat je moet zijn voor dat "goed spul" blijkbaar! :unsure:
Klinkt logisch, green mamba zal familie zijn van mijn vaste dealer purple cobra. En als ik zijn profielfoto bekijk dan zit hij zelf ook duidelijk aan het spul en lijkt het idd gene brol te zijn.

Merci voor de tip!

Er is toch een constante in het leven: het heen en weer geklaag tussen dierenliefhebbers en vuurwerkliefhebbers op Facebook rond oud en nieuw.

Krijg ik em dan ofzo? :unsure:
Nee Teelbal, terug in uw kot :angry: :angry: :angry:

Als daar nog altijd een litteken van op uw bek zit, zien we dat zo ook wel :unsure:
Tis de grond die daar een litteken van heeft overgehouden ja
200.gif

Het kan een beetje de recente dissociatie zijn die mij treft maar ik heb al een dag of twee geen idee meer waar't hier allemaal over gaat. Wil iemand eens een makkelijke mop vertellen zodat ik ook nog eens kan lachen?

Het kan een beetje de recente dissociatie zijn die mij treft maar ik heb al een dag of twee geen idee meer waar't hier allemaal over gaat. Wil iemand eens een makkelijke mop vertellen zodat ik ook nog eens kan lachen?
een vrouw heeft twee kinderen pudding en gisteren. ze zijn stout geweest en moeten op hun kamer zitten. een van de twee moet dringend kaka doen. maar aangezien ze niet uit hun kamer mogen doen ze t maar uit het raam. komt toch de burgemeester niet langs zeker hup de kaka op zijn kop.

de burgemeester aanbellen: doet de mama open.
mevrouw u kinderen hebben net iets op mijn hoofd laten vallen!

was het gisteren? nee t was vandaag.
was het pudding? nee het was kaka!

u vraagt wij draaien.

een vrouw heeft twee kinderen pudding en gisteren. ze zijn stout geweest en moeten op hun kamer zitten. een van de twee moet dringend kaka doen. maar aangezien ze niet uit hun kamer mogen doen ze t maar uit het raam. komt toch de burgemeester niet langs zeker hup de kaka op zijn kop.

de burgemeester aanbellen: doet de mama open.
mevrouw u kinderen hebben net iets op mijn hoofd laten vallen!

was het gisteren? nee t was vandaag.
was het pudding? nee het was kaka!

u vraagt wij draaien.
Ah ik snap em denk ik... dit is het @kay-gell origin story?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan