Juste.Da bestoa Nie. E blekke toenne nog. Wuk swoatel je gie? Ier ist geweune e toenge.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juste.Da bestoa Nie. E blekke toenne nog. Wuk swoatel je gie? Ier ist geweune e toenge.
Waar iemand anders misschien met zijn bloot gat in heeft gezeten? Nee dank u.![]()
?
Iets ouder dacht ik wel.
Dan had je die gratis zetels maar moeten binnen pakken!
Bijvoegelijk naamwoord van blik. E blekke doze (een blikken doos).Wat is het dan nog?
Blekne.Bijvoegelijk naamwoord van blik. E blekke doze (een blikken doos).
Voorts met @straight_six, hier is tong ook gewoon toenge.
Mo da's nie van d'oostkust, wi.Blekne.
BleknBlekne.
Wtf? Nog nooit gehoord. Wie heeft er u dat wijsgemaakt?In het West-Vlaams is "uw blekke" uw tong...
ftfyWel frappant hoeveel west-vlamingen er op dit forum zijn. Je zou beginnen denken dat het de meest vertegenwoordigde provincie is overal
Kgoan eki lekn met me blekkeWtf? Nog nooit gehoord. Wie heeft er u dat wijsgemaakt?

Wel frappant hoeveel west-vlamingen er op dit forum zijn. Je zou beginnen denken dat het de meest vertegenwoordigde provincie is hier
kerst is blijkbaar gepasseerd, dus we mogen terug oorlog voeren. Curryworst FTWNiet mijn bedoeling om deze discussie terug op te rakelen in tijden van vrede, maar volgens het aantal stemmen: 63 West-Vlamingen, 66 Antwerpenaren, versus 77 Oost-Vlamingen...![]()
Curryworst of frikandel?
Wat zeg je: curryworst of frikandel? Maar voor zij die per se willen discussiëren kan je bij frikadel / frikandel / curryworst | VRT Taal terecht.www.beyondgaming.be
Aha, dus de west-vlamingen vallen gewoon op, maar zijn niet het talrijkst aanwezig.Niet mijn bedoeling om deze discussie terug op te rakelen in tijden van vrede, maar volgens het aantal stemmen: 63 West-Vlamingen, 66 Antwerpenaren, versus 77 Oost-Vlamingen...![]()
Curryworst of frikandel?
Wat zeg je: curryworst of frikandel? Maar voor zij die per se willen discussiëren kan je bij frikadel / frikandel / curryworst | VRT Taal terecht.www.beyondgaming.be

Is die eer normaal niet voor Antwerpenaren weggelegd?Aha, dus de west-vlamingen vallen gewoon op, maar zijn niet het talrijkst aanwezig.![]()
Waregem en omstrekenWtf? Nog nooit gehoord. Wie heeft er u dat wijsgemaakt?

Aaaaaah das goe, bij "blekke" denk ik ook eerder aan Blekkie / Blackie / @BlackOccult. Ik ben blij dat ge dan verschijntNiet mijn bedoeling om deze discussie terug op te rakelen in tijden van vrede, maar volgens het aantal stemmen: 63 West-Vlamingen, 66 Antwerpenaren, versus 77 Oost-Vlamingen...![]()
Curryworst of frikandel?
.Ja zucht dat is jammer genoeg altijd zoAha, dus de west-vlamingen vallen gewoon op, maar zijn niet het talrijkst aanwezig.![]()
. West Vlamingen zijn gelijk Hollanders, Russen, zatte Britten, ... , ge komt ze overal tegen en ze denken steeds dat ze enkel opvallen omdat ze beter zijn. Dat terwijl iedereen errond staat en denkt "wtf zijn die mannen nu eigenlijk aan het doen en aan het zeggen? Beseffen die niet dat ze zichzelf belachelijk maken met de onzin die ze uitkramen?"Als BlackOccult Netflix en Chill wil komen doen, mag dat ook hoor, maar dat gaat niet gebeuren. Te veel klasse and I'm just a poor boy from a poor family.Aaaaaah das goe, bij "blekke" denk ik ook eerder aan Blekkie / Blackie / @BlackOccult. Ik ben blij dat ge dan verschijnt.
Ja zucht dat is jammer genoeg altijd zo. West Vlamingen zijn gelijk Hollanders, Russen, zatte Britten, ... , ge komt ze overal tegen en ze denken steeds dat ze enkel opvallen omdat ze beter zijn. Dat terwijl iedereen errond staat en denkt "wtf zijn die mannen nu eigenlijk aan het doen en aan het zeggen? Beseffen die niet dat ze zichzelf belachelijk maken met de onzin die ze uitkramen?"
Maar neen, die beseffen dat niet.
Eeecht? M'n hele jeugd in Waregem op school gezeten en mijn ouders zijn van die streken maar nog noooit gehoord.Waregem en omstreken![]()
Nee, niet echt.Eeecht? M'n hele jeugd in Waregem op school gezeten en mijn ouders zijn van die streken maar nog noooit gehoord.