Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leugens. Ik werk al 10j in Waregem en nog nooit gehoordWaregem en omstreken![]()
Ah ok, 'k dacht al.Nee, niet echt.
Niet hierIngeborg dus!
In het West-Vlaams is "uw blekke" uw tong... Hoe steekt ge in hemelsnaam uw gsm in uw tong?![]()

Ze hebben ze gewoon iets wijsgemaakt. Net alsof @Wannez haar wijsgemaakt heeft dat hij interesse had.
Zeer zeker, ik functioneer zoals de Room of Requirement uit Harry Potter he.Aaaaaah das goe, bij "blekke" denk ik ook eerder aan Blekkie / Blackie / @BlackOccult. Ik ben blij dat ge dan verschijnt.

Gewoon in de badkamer spiegel kijken en 3 keer "blekkie" zeggen en ze verschijnt achter u. Allez van horen zeggen he, nog niet geprobeerd, ik heb teveel schrik.Als BlackOccult Netflix en Chill wil komen doen, mag dat ook hoor, maar dat gaat niet gebeuren. Te veel klasse and I'm just a poor boy from a poor family.
En zie @Tonerider, dan kunt ge in ene keer stoofvlees vragen.Zeer zeker, ik functioneer zoals de Room of Requirement uit Harry Potter he.![]()
Ze heeft idd een heel goeie invloed op mij

Leugens. Ik werk al 10j in Waregem en nog nooit gehoord
De eerste tientallen jaren in Zulte gewoond, ouders zijn geboren en getogen Zultenaars en toch veel als kind "ouwd ojen blek binn'n!" Mogen horenAh ok, 'k dacht al.

Net geweest, dus ja, ze zijn open.zijn kringwinkels vandaag open? Misschien eens gaan kijken achter een tafel, zodat @xAnyana de volgende keer toch al wat deftiger kan zitten (hopelijk leveren ze dan ook aan huis als ik er een naar mijn goesting zie, want in ne clio gaat dat niet geraken en op mijne motor nog minder)

Maja, toch al horen waaien dat die van't pleintje rare mensen zijnDe eerste tientallen jaren in Zulte gewoond, ouders zijn geboren en getogen Zultenaars en toch veel als kind "ouwd ojen blek binn'n!" Mogen horen![]()

thanks, ben ook geweest, een beetje teleurstellend wat ze hadden staan. Dan maar naar jysk in hamme gereden. Daar heb ik wel een aantal tafels met stoelen zien staan die me aanstaan, maar nu weet ik niet wat kiezen. Ofwel een kleine ronde (dia. 100) of een rechthoek van L160Net geweest, dus ja, ze zijn open.![]()
Zulte is Oost-VlaanderenDe eerste tientallen jaren in Zulte gewoond, ouders zijn geboren en getogen Zultenaars en toch veel als kind "ouwd ojen blek binn'n!" Mogen horen![]()

Da's al gene waar!Zulte is Oost-Vlaanderen
Die klappen Zjults. Een onverstaanbare mengeling van Oost-Vlaams " boers" en West-Vlaams.
Op 3km van Woarehem mag je je thuis dialect wel zo noemen.Zulte is Oost-Vlaanderen
Die klappen Zjults. Een onverstaanbare mengeling van Oost-Vlaams " boers" en West-Vlaams.