Tonerider
Well-known member
uw persoonlijkheid nog meer.Mijne zetel is onweerstaanbaar
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uw persoonlijkheid nog meer.Mijne zetel is onweerstaanbaar
Alé tis goed gij moogt ook komen. Ik zet mij wel op ne stoel danuw persoonlijkheid nog meer.
dat kan ik u niet aandoen. ik blijf hier wel alleen achter.Alé tis goed gij moogt ook komen. Ik zet mij wel op ne stoel dan
Graag, altijd gedacht dat er een betere job voor mij bestond dan het onderwijsveld!Trouwboek is nu al zo dikwijls in slaap gevallen bij een documentaire over heroine smokkel dat ik het nu zelf ook wel kan. Als iemand een bijverdienste zoekt, ik heb er goed oog in.

Goed, uw nick is nu ‘de slimmen’ en ik ga u zeggen wanneer ge in de haven moet zijn.Graag, altijd gedacht dat er een betere job voor mij bestond dan het onderwijsveld!![]()
Wacht, zeg anders eerst waar ik de drugs moet verstoppen. Ah wacht nee ‘haven’, dus tis niet met het vliegtuig, oef! Anders had ik al genoeg enge documentaires gezien.Goed, uw nick is nu ‘de slimmen’ en ik ga u zeggen wanneer ge in de haven moet zijn.
Volgens die documentaire ga je gewoon direct ‘Big’. Dus wij gaan voor een bananenboot en niet minder!Wacht, zeg anders eerst waar ik de drugs moet verstoppen. Ah wacht nee ‘haven’, dus tis niet met het vliegtuig, oef! Anders had ik al genoeg enge documentaires gezien.
(@ undercover polies: ‘t is een grapje hé)
Bigger is better dus. Let’s go.Volgens die documentaire ga je gewoon direct ‘Big’. Dus wij gaan voor een bananenboot en niet minder!
(@ undercover polies: inderdaad, mijn interesse ligt echt meer bij gifmengen.)
Havermout-rozijn!(@maze mocht jij mijn schoonmoeder zijn: chocoladekoekjes of havermout-rozijn koekjes?)
Die zijn plezant om te maken, een dozijn voor Nieuwjaar.Havermout-rozijn!
Ingeborg dus!tis al een wonder dat ik die herkende, want ben helemaal geen tv-kijker. Als ik bij mijn moeder ben en de slimste mens staat op, herken ik meestal enkel die van de jury. Ik ben daar echt niet mee bezig. maar deze BV is van mijn leeftijd, dus komt al 20 jaar op tv. Alleen begin ik nu te twijfelen of dat zo geen gezondheidsfreak was... Als dat zo is, ga ik alzeker geen kans makenof ze moet mij als haar persoonlijke uitdaging gaan zien.
In het West-Vlaams is "uw blekke" uw tong... Hoe steekt ge in hemelsnaam uw gsm in uw tong?tis koud in mijn slaapkamer en dus ga ik met mijne gsm in mijn blekke daar liggen. chiller kan niet

Ik wou dat ik er nu alIk zal wat drank meebrengen,

Er zijn meerdere varianten West-Vlaams en "blekke" is niet overal tong. Just... crossing the t's.In het West-Vlaams is "uw blekke" uw tong
ik ben ineens wakker.Nochtans… I know what I am doing![]()
Wat is het dan nog?Er zijn meerdere varianten West-Vlaams en "blekke" is niet overal tong. Just... crossing the t's.
Da bestoa Nie. E blekke toenne nog. Wuk swoatel je gie? Ier ist geweune e toenge.Wat is het dan nog?
Uwe pure, zijn adamskostuum, naaktWat is het dan nog?

tis al een wonder dat ik die herkende, want ben helemaal geen tv-kijker. Als ik bij mijn moeder ben en de slimste mens staat op, herken ik meestal enkel die van de jury. Ik ben daar echt niet mee bezig. maar deze BV is van mijn leeftijd, dus komt al 20 jaar op tv. Alleen begin ik nu te twijfelen of dat zo geen gezondheidsfreak was... Als dat zo is, ga ik alzeker geen kans makenof ze moet mij als haar persoonlijke uitdaging gaan zien.
Dan had je die gratis zetels maar moeten binnen pakken!ik heb gene zetel.