Het grote slowchat topic

Goed, uw nick is nu ‘de slimmen’ en ik ga u zeggen wanneer ge in de haven moet zijn.
Wacht, zeg anders eerst waar ik de drugs moet verstoppen. Ah wacht nee ‘haven’, dus tis niet met het vliegtuig, oef! Anders had ik al genoeg enge documentaires gezien.

(@ undercover polies: ‘t is een grapje hé)

Wacht, zeg anders eerst waar ik de drugs moet verstoppen. Ah wacht nee ‘haven’, dus tis niet met het vliegtuig, oef! Anders had ik al genoeg enge documentaires gezien.

(@ undercover polies: ‘t is een grapje hé)
Volgens die documentaire ga je gewoon direct ‘Big’. Dus wij gaan voor een bananenboot en niet minder!

(@ undercover polies: inderdaad, mijn interesse ligt echt meer bij gifmengen.)

Volgens die documentaire ga je gewoon direct ‘Big’. Dus wij gaan voor een bananenboot en niet minder!

(@ undercover polies: inderdaad, mijn interesse ligt echt meer bij gifmengen.)
Bigger is better dus. Let’s go.

(@ undercover polies: ik ken de bovenstaande persoon niet en heb zeker geen gifmengplannen op de agenda staan!)

tis al een wonder dat ik die herkende, want ben helemaal geen tv-kijker. Als ik bij mijn moeder ben en de slimste mens staat op, herken ik meestal enkel die van de jury. Ik ben daar echt niet mee bezig. maar deze BV is van mijn leeftijd, dus komt al 20 jaar op tv. Alleen begin ik nu te twijfelen of dat zo geen gezondheidsfreak was... Als dat zo is, ga ik alzeker geen kans maken :p of ze moet mij als haar persoonlijke uitdaging gaan zien.
Ingeborg dus!
tis koud in mijn slaapkamer en dus ga ik met mijne gsm in mijn blekke daar liggen. chiller kan niet
In het West-Vlaams is "uw blekke" uw tong... Hoe steekt ge in hemelsnaam uw gsm in uw tong? 👅

tis al een wonder dat ik die herkende, want ben helemaal geen tv-kijker. Als ik bij mijn moeder ben en de slimste mens staat op, herken ik meestal enkel die van de jury. Ik ben daar echt niet mee bezig. maar deze BV is van mijn leeftijd, dus komt al 20 jaar op tv. Alleen begin ik nu te twijfelen of dat zo geen gezondheidsfreak was... Als dat zo is, ga ik alzeker geen kans maken :p of ze moet mij als haar persoonlijke uitdaging gaan zien.
sonja-smile.png

?
Iets ouder dacht ik wel.
ik heb gene zetel.
Dan had je die gratis zetels maar moeten binnen pakken!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan