Squidward
Well-known member
Nochtans… I know what I am doingPlease don't go down on me!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nochtans… I know what I am doingPlease don't go down on me!![]()

Nou, de Godsdienstleraar zou ik daar sneller van verdenken dan mezelfOh op die manier! Ik dacht uit geloofsovertuiging ofzo.

Volgens mij verdien jij een Kerstmirakel van beter niveau? Een écht, soit.Waar is mijn kerstmirakel?![]()
Dat is voor binnen nog een paar glazen wijn.Biecht maar op!![]()
Welke wijn is het?Dat is voor binnen nog een paar glazen wijn.
But maybe you'll like itPlease don't go down on me!![]()
Perfectie laat soms op zich wachten!![]()
Awwww, het laat wel op zich wachtenVolgens mij verdien jij een Kerstmirakel van beter niveau? Een écht, soit.
Maar dan slaap ik al!Dat is voor binnen nog een paar glazen wijn.

Meursault 1er cru Bouchard Pere er Fils 2017. Ik ben grote liefhebber van een Meursault.Welke wijn is het?
Ging jij geen stovers maken met Tonerider?Waar is mijn kerstmirakel?![]()
Ah witte!Meursault 1er cru Bouchard Pere er Fils 2017. Ik ben grote liefhebber van een Meursault.

DroogAh witte!![]()
Stovers is bij ons iets anders dan stoverij. En wie zegt dat ik daar nu niet ben??!!??Ging jij geen stovers maken met Tonerider?
Liever stoverij dan stovers.Stovers is bij ons iets anders dan stoverij. En wie zegt dat ik daar nu niet ben??!!??
Dan zou je geen verdrietige smiley gebruiken!Stovers is bij ons iets anders dan stoverij. En wie zegt dat ik daar nu niet ben??!!??
+1 voor stoverijLiever stoverij dan stovers.
Dan zou je geen verdrietige smiley gebruiken!

Want: tonerider

Heb je al ooit stovers gegeten? Je zou voor minder die smiley gebruiken.Dan zou je geen verdrietige smiley gebruiken!
OfcourseWant: tonerider![]()