Mulan
Well-known member
Seks en liefde horen bij mij wel gecombineerd te zijn. Alez, als het vrijwillig gebeurt dan toch.Was de sex met de andere zo slecht voor hen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seks en liefde horen bij mij wel gecombineerd te zijn. Alez, als het vrijwillig gebeurt dan toch.Was de sex met de andere zo slecht voor hen?

Seks en liefde horen bij mij wel gecombineerd te zijn. Alez, als het vrijwillig gebeurt dan toch.![]()
Van wat?Hebt gij er trouwens eigenlijk ooit aangifte van gedaan bij de politie?

Die onderste kerel, is dat van dat MTV programma een vijftiental jaar geleden waarin de deelnemers allerlei vieze proeven moesten ondergaan ?
Van het moment dat ze je beroofd hebben van je gevoel voor humorVan wat?![]()
Idd, ging er soms los overDie onderste kerel, is dat van dat MTV programma een vijftiental jaar geleden waarin de deelnemers allerlei vieze proeven moesten ondergaan ?
.I aim to pleaseVan het moment dat ze je beroofd hebben van je gevoel voor humor
bedankt om te reageren zodat ik deze grap kon afmaken
Schoon carokes!@Tomski je moet maar je adres pmen dan stuur ik ze op. In tegenstelling tot @Mulanandere mensen denk ik wel aan mijn medemens.
En ik moet er ook niks voor terug hebben in tegenstelling tot sommige @Mulanprofiteurs.![]()
Ben in feeststemming voor al die zaterdagen op rij.Schoon carokes!
Helaas, mijn ogen rolden zo ver naar achter dat ze nog steeds niet helemaal op de goeie plaats staan.Mooi mooi, die zag ik niet aankomen. Vermoedelijk kon @Tha_nOn zelfs een glimlach achter haar scherm niet bedwingen.

En een brief die in elke postbus gaat is gewoon vuile reclame![]()
Zoals mijn bompa altijd zei “de liefde van de man gaat door haar maag”.sommige mond aan mond reclame kan ik wel appreciëren
Nu kunt ge een onlyfans starten met zo enkel anime sex faces.Helaas, mijn ogen rolden zo ver naar achter dat ze nog steeds niet helemaal op de goeie plaats staan.![]()
Het beperkt het toch al tot 2 opties:Da’s geen antwoord op de vraag!
Van het moment dat ze je beroofd hebben van je gevoel voor humor
bedankt om te reageren zodat ik deze grap kon afmaken
, meesterlijk !!!Effe stoeffen met zijne bimmer denkt em, we hebben het wel door hoor.@Tomski je moet maar je adres pmen dan stuur ik ze op. In tegenstelling tot @Mulanandere mensen denk ik wel aan mijn medemens.
En ik moet er ook niks voor terug hebben in tegenstelling tot sommige @Mulanprofiteurs.![]()
Ja en de enige autoliefhebber reageert dan op mijn broek.Het beperkt het toch al tot 2 opties:
- Nee ze weet het niet meer (in dit geval, @Wannez gebruikt gij enkel duct tape of ook nog iets om te verdoven?)
- Ze weet het wel en schaamt zich (in dit geval gok ik nog steeds op @Wannez
, meesterlijk !!!
Ik zou hem in de post van de maand zetten maar ik ben bang van @Tha_nOn.
Effe stoeffen met zijne bimmer denkt em, we hebben het wel door hoor.

Ik ben nog meer liefhebber van jou(w broek) dan van auto’sJa en de enige autoliefhebber reageert dan op mijn broek.![]()

Het beperkt het toch al tot 2 opties: