Het grote slowchat topic

Seks en liefde horen bij mij wel gecombineerd te zijn. Alez, als het vrijwillig gebeurt dan toch. :unsure:
images

@Tomski je moet maar je adres pmen dan stuur ik ze op. In tegenstelling tot @Mulan andere mensen denk ik wel aan mijn medemens.

En ik moet er ook niks voor terug hebben in tegenstelling tot sommige @Mulan profiteurs.
0sbVj9A.jpg

Da’s geen antwoord op de vraag!
Het beperkt het toch al tot 2 opties:
  1. Nee ze weet het niet meer (in dit geval, @Wannez gebruikt gij enkel duct tape of ook nog iets om te verdoven?)
  2. Ze weet het wel en schaamt zich (in dit geval gok ik nog steeds op @Wannez)

Van het moment dat ze je beroofd hebben van je gevoel voor humor

bedankt om te reageren zodat ik deze grap kon afmaken
:rofl:, meesterlijk !!!
Ik zou hem direct in de post van de maand zwieren maar ik ben bang van @Tha_nOn.

@Tomski je moet maar je adres pmen dan stuur ik ze op. In tegenstelling tot @Mulan andere mensen denk ik wel aan mijn medemens.

En ik moet er ook niks voor terug hebben in tegenstelling tot sommige @Mulan profiteurs.
0sbVj9A.jpg
Effe stoeffen met zijne bimmer denkt em, we hebben het wel door hoor.

1. Nee ze weet het niet meer (in dit geval, @Wannez gebruikt gij enkel duct tape of ook nog iets om te verdoven?)
  2. Ze weet het wel en schaamt zich (in dit geval gok ik nog steeds op @Wannez

:rofl:, meesterlijk !!!
Ik zou hem in de post van de maand zetten maar ik ben bang van @Tha_nOn.

Effe stoeffen met zijne bimmer denkt em, we hebben het wel door hoor.
Ja en de enige autoliefhebber reageert dan op mijn broek. 🙄

En dat dan nog van de enige 2 die altijd neuten over mijn leggings.

Dat we jou enkel nog maar gezien hebben in carookes en lycra bevestigt vooral dat JIJ geen schaamte kent over vestimentaire keuzes...
🙄

2. Ze weet het wel en schaamt zich (in dit geval gok ik nog steeds op @Wannez)

1. Rohypnol rijmt niet toevallig op lol.
2. Totaal gebrek aan schaamtegevoel is inderdaad al vaker niet besmettelijk gebleken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan