Het grote slowchat topic

Het is enige tijd geleden met een nieuwe hond (niks dan liefde voor uiteraard :love: ).

Maar k ben begot nog is zat en tis ineens serieus.

Ik hoop dat er toch een paar mensen trots zijn op mij ik denk aan @Wannez , @straight_six .

PS: Straight als ge t nog niet wist, er is een officiële dienstnota dat ge op dagen zoals morgen maar tot drie uur moogt werken. Indien later moet je het aanvragen, geen dank.
Ja.. Heb ik beseft nadat ik mijn verlof aangevraagd had 🤦🤦🤦

Ik kon niet trotser zijn mijn zoon! Zat zijn in het midden van de week zonder dat het een officiële feestdag is de dag erop verdient mad respect.

2de week van januari heb ik ook een zot (lees zat) feestje in het midden van de week. Altijd epic.

Laatst bewerkt:
Op hun leeftijd zit daar ook stretchen, gepaste kledij aandoen, pilleke pakken, glijmiddel zoeken,.... Bij inbegrepen he. :unsure:
Gij spreekt uit ervaring.
Kijk, op ne bepaalde leeftijd is het ècht wel meer erotiserend als bepaalde zaken gelift of gecamoufleerd worden.

En anders is het leesbrilleke afdoen ook nog een optie, dan wordt alles dichtbij waziger, dient zijn doel! 👌
Ja, sommigen zijn zindelijker dan een arts die kickt op hangers.

Zo heeft ze zichzelf vast nog nooit omschreven weten worden!
Kleine tip: haar niet zo noemen binnen hoorafstand! 👌
Bedankt voor alweer deze duiding en insight info! Handig om zo’n tolk te hebben voor wat (niet) aanvaardbaar is. En er alsnog bij momenten los over te gaan, maar dan wel geïnformeerd!

Bedankt voor alweer deze duiding en insight info! Handig om zo’n tolk te hebben voor wat (niet) aanvaardbaar is. En er alsnog bij momenten los over te gaan, maar dan wel geïnformeerd!
Voila nu weet je tenminste waarom er niets mis is. "neen er scheelt niets!"

Voila nu weet je tenminste waarom er niets mis is. "neen er scheelt niets!"

giphy.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan